Nowe Czyżyny w Krakowie wprowadzają program lojalnościowy skierowany do klientów, który w całości został oparty na aplikacji mobilnej ActiveMall. Od teraz robiący zakupy w centrum handlowym z portfolio Greenman Poland będą premiowani m.in. voucherami na kawę, kosmetykami czy akcesoriami modowymi.
– Budowanie trwałych relacji z klientem jest jednym z fundamentów naszej strategii. W jej realizacji wspierają nas liczne akcje buy&get czy konkursy, w których klienci nie tylko zdobywają nagrody, ale także – co kluczowe – mają możliwość poszerzenia swojego koszyka zakupowego o cenne upominki – mówi Anna Brzozowska, marketing manager CH Nowe Czyżyny. – Tym samym nagradzamy lojalność klienta, podnosimy satysfakcję z zakupów, ale także zapewniamy regularną, dodatkową motywację do częstych wizyt w centrum handlowym – dodaje.
Program lojalnościowy w aplikacji mobilnej ActiveMall Nowych Czyżyn
Teraz obiekt w swojej strategii idzie o krok dalej. Od stycznia br. klienci zyskali dostęp do nowego programu lojalnościowego. Ten w całości realizowany jest przy pomocy aplikacji mobilnej ActiveMall Nowych Czyżyn, którą można bezpłatnie pobrać ze sklepów App Store i Google Play. – Zainicjowany właśnie program lojalnościowy, oparty na znanej już klientom aplikacji, to nowe narzędzie, które w tym roku będzie wspierać nas w lojalizacji, ale także w aktywizacji sprzedaży. Od teraz każdy, kto będzie u nas robił zakupy, zyska dostęp do zmieniającego się katalogu różnych benefitów, które będą pojawiać się w aplikacji – mówi Anna Brzozowska.
Mechanizm całego programu jest prosty. Po pobraniu i zainstalowaniu appki, klienci muszą zarejestrować się w programie, a następnie skanować paragony o wartości od 30 zł. Każda złotówka z paragonu zostanie przeliczona na 1 punkt. Zebrane w ten sposób punkty można wymieniać na nagrody z katalogu, do których przypisana będzie wartość wyrażona w punktach. Po odebraniu nagrody, punkty zostaną odjęte od zgromadzonej puli.

– Wprowadzony właśnie program jest wygodny w obsłudze i bardzo przystępny dla klienta. Umożliwia nie tylko szybką rejestrację paragonów przy pomocy aplikacji, ale także cechuje go niski próg wejścia. W ten sposób w programie uczestniczyć mogą zarówno klienci, którzy robią codzienne, drobne zakupy, jak i osoby, które wybrały się do nas na większy shopping. Naszym priorytetem jest, aby każdy klient, niezależnie od wysokości dokonanych u nas zakupów, czuł się doceniony i wyróżniony za to, że wybiera nasze centrum jako miejsce swoich codziennych i weekendowych zakupów – podkreśla marketing manager.
Nagrody i wsparcie promocji najemców
Lista nagród, która znajduje się w katalogu programu, będzie zmieniać się okresowo. Trafią do niego np. vouchery na kawę, książki, gadżety, akcesoria modowe i do domu, kosmetyki, bony zakupowe czy gry. 100% nagród pochodzić będzie ze sklepów w Nowych Czyżynach. – Cały program premiuje i zachęca do regularnych wizyt, daje także klientom dodatkową motywację do wybierania naszego obiektu oraz do aktywności w aplikacji. Pozwala nam także lepiej poznać klientów oraz ich wybory zakupowe, co ułatwi dalszy rozwój programu, a także dopasowywanie nagród do potrzeb kupujących – mówi Anna Brzozowska.
Jak podkreśla przedstawicielka Nowych Czyżyn, narzędzie wspiera także promocję najemców. Po akcjach buy&get i konkursach jest kolejnym, w którym marki mogą pokazywać swoją ofertę, a także tworzyć dodatkowe zachęty. – Marketing naszego centrum jest marketingiem najemcy. Program lojalnościowy to nowa platforma, dzięki której zwiększamy widoczność marek dostępnych w centrum – i to zarówno poprzez katalog nagród, jak i samą aplikację. Nasi partnerzy zyskują więc kolejne cenne narzędzie, które umożliwia dotarcie do kupującego – dodaje.