Marka Sinsay relokuje i powiększa swój salon w Centrum Serenada. Nowy lokal o powierzchni ponad 805 mkw. zostanie otwarty 29 stycznia 2025 roku.
Sinsay, jedna z wiodących marek odzieżowych oferujących modę dla całej rodziny, elementy wyposażenia wnętrz, a także akcesoria dla zwierząt oraz linię kosmetyków do pielęgnacji i makijażu w przystępnych cenach, powiększa swój salon w Centrum Serenada. Nowy lokal o powierzchni ponad 805 mkw. – niemal dwukrotnie większy od dotychczasowego salonu – zostanie otwarty na poziomie +1.
– Relokacja salonu Sinsay to odpowiedź na rosnące zainteresowanie naszą ofertą. Dzięki większej przestrzeni będziemy mogli zaprezentować jeszcze szerszy wachlarz asortymentu – zarówno odzieży i akcesoriów, jak i artykułów do domu, a także stworzyć bardziej komfortowe warunki zakupów dla naszych klientów – mówi Magdalena Banacka, Dyrektor ds. komunikacji wizualnej marki Sinsay.
Długofalowa strategia
Powiększenie salonu Sinsay to element długofalowej strategii rozwoju Centrum Serenada, której celem jest nie tylko optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni, ale także tworzenie warunków sprzyjających wzrostowi i ekspansji najemców. Centrum konsekwentnie dostosowuje swoją ofertę i układ przestrzeni handlowej, aby sprostać rosnącym wymaganiom marek, umożliwiając im prezentację szerszego asortymentu oraz zwiększając komfort zakupów dla klientów.
– Cieszymy się, że Sinsay zdecydował się na powiększenie swojego salonu w naszym centrum. To dowód na to, że Serenada jest miejscem, w którym marki rozwijają swój potencjał. Jesteśmy przekonani, że nowy, większy salon Sinsay przyciągnie jeszcze więcej odwiedzających – komentuje Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Serenada.
– Proces relokacji przebiegł w bardzo dobrej atmosferze. Partnerskie podejście i wzajemne zrozumienie potrzeb i oczekiwań pozwoliły na sprawne wypracowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron. Centrum Serenada aktywnie wspiera rozwój najemców, oferując elastyczne rozwiązania i dostosowując przestrzeń do ich zmieniających się wymagań biznesowych. Cieszymy się, że możemy być częścią procesu ekspansji takich marek, jak Sinsay i wspierać ich dalszy rozwój w ramach Centrum Serenada – dodaje Grzegorz Latała, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate.