Hollywood Hair, marka beauty, w ramach rozwoju otworzy dwa nowe, strategiczne salony w Madrycie i Barcelonie, a także będzie umacniać swoją pozycję w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo Hollywood Hair rozwija swój e-commerce, który już wkrótce obejmie całą Europę, co umożliwi dostęp do wysokiej jakości produktów do pielęgnacji włosów na jeszcze szerszą skalę.
Po udanym debiucie w Marbelli, Hollywood Hair kontynuuje rozwój w Hiszpanii i w pierwszej połowie 2025 r. otworzy salony w dwóch kluczowych miastach – Madrycie oraz Barcelonie. Stanowi to ważny krok w strategii budowania rozpoznawalności marki w Europie Zachodniej.
Jednocześnie marka stawia na dalszą ekspansję w Wielkiej Brytanii, gdzie cieszy się rosnącym zainteresowaniem i uznaniem klientek. Na tamtejszym rynku skoncentruje się na budowaniu rozpoznawalności w Londynie oraz innych dużych miastach, realizując innowacyjne kampanie marketingowe oraz współpracując z influencerami.
– Nasze salony w Europie zyskują coraz większą popularność, dlatego otwarcia w Madrycie, Barcelonie oraz dalszy rozwój w Wielkiej Brytanii są naturalnym krokiem. Naszym celem jest docieranie do jak najszerszego grona kobiet, które chcą kompleksowo zadbać o swoje włosy – mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
E-commerce na całą Europę
Hollywood Hair nie tylko rozwija sieć salonów, ale także inwestuje w rozwój swojej platformy e-commerce, która od 2025 roku obejmie całą Europę. Strategia zakłada rozłączenie istniejących sklepów internetowych i tworzenie indywidualnych, dedykowanych poszczególnym rynkom. Pierwsze kraje, w których firma uruchomi lokalne platformy sprzedażowe to Hiszpania i Wielka Brytania. Klientki będą mogły w łatwy sposób zamawiać profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów, opracowane przez ekspertów marki. Dzięki zaawansowanym technologiom, w tym personalizowanym rekomendacjom opartym na sztucznej inteligencji, platforma zapewni konsumentkom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Dodatkowo, Hollywood Hair zapowiedziało swój powrót Amazon, co będzie kolejnym, dużym wyzwaniem logistycznym.
Nowa strategia: Hollywood jako marka Haircare & Beauty
Hollywood Hair od nowego roku planuje zmianę wizerunku i pozycjonowanie się na rynku jako międzynarodowa marka haircare & beauty. Wprowadzając nowoczesne rozwiązania, takie jak linia produktów trychologicznych, rewolucyjne kosmetyki do pielęgnacji oraz zaawansowane urządzenia do stylizacji włosów, firma odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet, oczekujących kompleksowej opieki nad włosami.
– Nasza wizja to podejście holistyczne – dbanie o każdy aspekt zdrowia włosów, od skóry głowy po końcówki. Chcemy wspierać kobiety w budowaniu pewności siebie oraz zapewnić im profesjonalną pielęgnację zarówno w salonach, jak i w domowym zaciszu – dodaje Duszyńska.