W 2025 roku Nicolai Marcian, twórca a obecnie Chief New Business Development Officer w Guess Jeans, planuje dalszy rozwój marki. Otwarcie nowych flagowych sklepów planowane jest w Tokio oraz jego rodzinnym Los Angeles. Kolejne kroki to m.in. otwarcia w Polsce i Dubaju.
W 2024 roku marka dynamicznie rozwijała swoją globalną obecność, otwierając pierwsze flagowe sklepy w Amsterdamie i Berlinie oraz kolejne lokalizacje w Orio al Serio, Atenach i Kosowie. Guess Jeans organizował także pop-upy w Paryżu, Barcelonie, Mediolanie, Stambule i Warszawie, a także po raz trzeci pojawił się na festiwalu Coachella.
Innowacyjna technologia
Od czasu wprowadzenia na rynek pierwszych jeansów stonewashed w 1981 roku (w 1994 roku otwarto pierwszy europejski sklep marki, zaledwie rok po założeniu Guess Europe), Guess Jeans pozostaje jednym z liderów w tworzeniu kultowych klasyków denimu. Marka wyznacza również nowe standardy w modzie jeansowej, wykorzystując odpowiedzialne procesy produkcji, oparte na innowacyjnej technologii Guess Airwash™, opracowanej we współpracy z firmą Jeanologia.
Po raz pierwszy metoda ta została zaprezentowana w styczniu ubiegłego roku podczas Pitti Uomo 105. Ta technologia zastępuje tradycyjnie stosowany pumeks powietrzem i wodą, umożliwiając ekologiczną produkcję denimu, bez rezygnacji z charakterystycznego vintage’owego wykończenia.