W kolejnym odcinku wideo podcastu ▶ Focus na Retail Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu Komfort, dzieli się doświadczeniami z budowania kompleksowej strategii omnichannel w sieci z branży home deco
Każdy remont to dość skomplikowany i obarczony wieloma ryzykami proces. W grę wchodzą dobry projekt, zakup odpowiednich materiałów, ich ilości, zaplanowanie remontu w czasie, czy dostęp do odpowiednich fachowców. Całość wiąże się również ze sporymi kosztami. Komfort chce „odczarować” ten proces i sprawić, żeby remont nie kojarzył się już ze stresującym doświadczeniem. W tym celu sieć wdraża szereg nowoczesnych narzędzi i rozwiązań, które mają na celu zdigitalizować procesy i usprawnić działanie. Równolegle poszerza ofertę i konwertuje sklepy do nowych formatów wielkopowierzchniowych showroom’ow. To tylko część zagadnień, które zostaną poruszone w najnowszym odcinku podcastu Focus na Retail.
Podcast Focus na Retail to ekspercki kanał komunikacji przygotowany wspólnie przez redakcję Omnichannelnews.pl i firmę Hikvision, międzynarodowego lidera w produkcji i dostarczaniu rozwiązań bezpieczeństwa oraz AIoT.
🎦 Zapraszamy do oglądania Focus Na Retail. Odcinek 1️⃣ 0️⃣.