Już od kliku lat Kubota prowadzi w modelu B2B usługę personalizacji klapków. Teraz stworzony został dedykowany serwis do obsługi klientów biznesowych.
W ostatnim czasie oferta produktów do personalizacji została poszerzona m.in. o skarpety, akcesoria, odzież oraz kolejne modele klapków.
– Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój działu oraz duży potencjał sprzedażowy naszych produktów na rynku gadżetów reklamowych, nie mogliśmy sobie pozwolić na półśrodki. W ostatnim kwartale 2024 r. udało nam się uruchomić w pełni dedykowany dla oferty personalizacji dwujęzyczny panel B2B, który nieprawdopodobnie ułatwia nam komunikację z klientami bezpośrednimi i agencjami oraz poprawia skuteczność działań handlowo-marketingowych – wyjaśnia Joanna Kwiatkowska, Wiceprezeska i Dyrektorka sprzedaży Kubota. Dodaje, że portal będzie rozbudowywany o dodatkowe funkcjonalności i optymalizacje.
Rozwój marki Kubota
Od czasu reaktywacji marki w 2019 roku, Kubota każdego roku rozwija swój asortyment o kolejne grupy produktowe oraz rozszerza sprzedaż o nowe kanały marketplace. W maju 2024 roku kultowa marka obchodziła 30-lecie swojego istnienia. Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą, ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków.
Produkty marki Kubota dostępne są również w sklepach stacjonarnych Skarpetoholik, które znajdują się w Elektrowni Powiśle w Warszawie, Off Piotrkowska w Łodzi, na ul Stradomskiej 9 w Krakowie oraz na ul. Półwiejska 13 w Poznaniu.