Radosław Chabasinski został mianowany Omnichannel Sales Director Cropp – jednej z 5 marek należących do Grupy LPP.
Radosław Chabasinski związany jest z Grupą LPP od ponad 20 lat. Wcześniej piastował m.in. stanowiska regionalnego dyrektora sprzedaży w Cropp w Polsce, a także na rynkach rosyjskim, ukraińskim i kazachskim.
Radosław Chabasinski jest absolwentem m.in. Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu i Uniwersytetu WSB Merito Wrocław.
Międzynarodowy rozwój Grupy LPP
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na ponad 40 rynkach na świecie.
Każdą z nich cechuje indywidualny charakter – Reserved, flagowy brand grupy, kieruje swoją ofertę do fanów wielkomiejskiego stylu, z kolei MOHITO prezentuje ponadczasowe i stylowe kolekcje dla kobiet. Oferta Cropp zainteresuje klientów poszukujących nowoczesnych inspiracji i trendów, a House łączy w swoich kolekcjach modę uliczną z casualowym stylem. Natomiast Sinsay znany jest z nieobowiązującego miejskiego stylu w atrakcyjnych cenach.