Na koniec 2024 r. sieć Dino liczyła 2688 sklepów, a łączna powierzchnia sprzedaży sklepów tej marki wyniosła 1 061,2 tys. mkw. Rok wcześniej było to 947,9 tys. mkw.
Przez cały ubiegły rok sieć powiększyła się o 283 sklepy. Aż 116 marketów powstało w IV kwartale 2024 roku.
Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat wyniosła blisko 6,3 mld zł.
Inwestycje w ESG
Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec III kw. posiadało je 2386 sklepów, co stanowiło 93 proc. całej sieci Dino.
Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w trzech centrach dystrybucyjnych Grupy. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła na koniec III kw. 2024 r. 95,2 MW. Narastająco od początku roku Dino Polska uzyskała 78 GWh energii ze słońca, o 30 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2023 r.
Firma bardzo mocno stawia też na nowe usługi w sklepach. W ostatnim czasie klienci sieci Dino zyskali możliwość wpłaty gotówki na konto za pośrednictwem terminala płatniczego. Mogą również skorzystać z usługi cashback.