Klienci sklepu internetowego YES.pl mogą płacić za zakupy korzystając z pełnego zakresu metod płatności PayU, w tym Raty 0% i płatności odroczonych (BNPL).
„Z wielką radością witamy YES w gronie naszych partnerów. Praca z cenionymi polskimi markami napawa nas szczególną dumą, cieszymy się, że możemy je wspierać w umacnianiu pozycji rynkowej” – poinformowali przedstawiciele PayU.
Inwestycje w omnichannel
W tym roku YES Biżuteria wprowadziła również nowy program lojalnościowy. YES CLUB oferuje nie tylko rabaty, ale przede wszystkim stałą komunikację z klientami i uwzględnianie ich opinii. Klienci, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i są aktywni, mogą liczyć na dodatkowe korzyści. YES oddaje do dyspozycji użytkowników także nową, funkcjonalną aplikację mobilną.
Dotychczasowy program lojalnościowy YES, oparty na progach rabatowych i trzech poziomach uczestnictwa – Green, Silver i Gold – przestał spełniać oczekiwania klientów marki. Dlatego zarządzający lojalnością w YES Biżuteria wprowadzili zupełnie nowy, bardziej angażujący program, który nie tylko oferuje lepsze korzyści ekonomiczne, ale także zapewnia użytkownikom wyjątkowe doświadczenia.
Długoletnia tradycja
YES to marka z ponad 40-letnią tradycją i jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Prowadzi ponad 180 salonów i choć Yes jako pierwszy w swoim segmencie otworzył sklep internetowy, to nadal stawia na sprzedaż stacjonarną także w formacie outletowym. Firma YES Biżuteria ma w swoim portfolio również sieć sklepów Verona
Marka YES powstała z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.