HalfPrice – najmłodszy, off-price’owy szyld Grupy CCC – jeszcze nie odetchnął po otwarciu pierwszego sklep w Hiszpanii, a już w połowie grudnia świętował wejście na kolejny rynek. Sieć pojawiła się w Bułgarii, która stała się 13. krajem, w którym można korzystać z oferty HalfPrice.
Podczas otwarcia pierwszego sklepu HalfPrice w Ring Mall w Sofii powitano klientów, którzy mieli okazję odkryć tysiące topowych marek w atrakcyjnych cenach. – Entuzjastyczne przyjęcie przez klientów potwierdziło, że bułgarski rynek kryje ogromny potencjał. To dopiero początek naszej przygody z modelem off-price w tym kraju, a my już nie możemy się doczekać, co przyniesie przyszłość – podkreślają przedstawiciele sieci.
Trwa ekspansja HalfPrice w Europie
Sieć HalfPrice w trzy lata od startu otworzyła ponad 150 sklepów, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem.
– Koncept HalfPrice jest bardzo popularny, bo właściciele obiektów handlowych z całej Europy przyjeżdżają do nas, żeby rozmawiać o rozwoju formatu na innych rynkach – mówi Dariusz Miłek, Prezes Zarządu HalfPrice.
HalfPrice oferuje markowe produkty od tysięcy brandów, z takich kategorii, jak odzież, obuwie, akcesoria, wyposażenie domu, dekoracje, upominki czy artykuły dla zwierząt. Oryginalność asortymentu gwarantuje bezpośrednia współpraca z markami, ich partnerami i dystrybutorami z całego świata. Model off-price, szczególnie popularny w Ameryce Północnej, zyskuje coraz większe uznanie także wśród europejskich Klientów.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, e-obuwie.pl i MODIVO. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.