Oferta marki DeeZee już teraz dostępna jest w omnichannelowych kanałach sprzedaży Grupy – CCC i MODIVO.
Sklep internetowy DeeZee – marki, będącej silnym i rozpoznawalnym brandem modowym w Polsce, z ofertą obuwia i akcesoriów dla kobiet – w ramach nowej strategii biznesowej zostanie zintegrowany z MODIVO, a sprzedaż produktów DeeZee będzie realizowana przez omnichannelowe kanały MODIVO i CCC.
DeeZee ma mocne social media
DeeZee pozostaje aktywne w swoich social mediach, wyróżniających się silną i zaangażowaną społecznością miłośniczek mody i najnowszych trendów. Marka będzie również ważnym elementem synergii w ramach nowego programu lojalnościowego MODIVO, będącego jednym z elementów nowej strategii biznesowej Grupy CCC.
Realizowane zmiany w obrębie kanałów e-commerce Grupy CCC ukierunkowane są na maksymalizację korzyści dla Klientów, ich sprawną obsługę, jak również poprawę rentowności biznesu online.
Informacje dotyczące realizacji dotychczas złożonych zamówień, Klienci znajdą na stronie: deezee.pl, na której można składać zamówienia do 31 grudnia.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, e-obuwie.pl i MODIVO. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.