Sieć Biedronka intensywnie przygotowuje się do świątecznego szczytu zakupowego. W całej Polsce w tym okresie zostały otwarte aż 24 nowe placówki, a kolejne 23 sklepy obsługują klientów po unowocześnieniu. To nie koniec dobrych wiadomości – ponad 3100 sklepów już w trakcie przedświątecznego weekendu wydłuży godziny pracy, by zapewnić klientom komfortowe zakupy przed Bożym Narodzeniem.
By ułatwić świąteczne przygotowania, sieć Biedronka jeszcze przed 24 grudnia otworzyła 24 nowe placówki i ukończyła modernizację kolejnych 23 sklepów w całej Polsce. Dodatkowo, ponad 3100 placówek będzie obsługiwać klientów w wydłużonych godzinach – przez trzy dni (20, 21 i 23 grudnia) sklepy będą czynne aż do godz. 23:30. W niedzielę handlową, 22 grudnia, zakupy będzie można zrobić natomiast do godziny 22:00. Dzięki tym zmianom jeszcze więcej klientów zyska dogodny dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach i dogodnych dla siebie porach.
– Święta to wyjątkowy czas, kiedy każda minuta jest na wagę złota. Dlatego nie tylko otwieramy nowe placówki i modernizujemy istniejące, ale też znacząco wydłużamy godziny pracy naszych sklepów. Chcemy, by nasi klienci mogli spokojnie i komfortowo przygotować się do świętowania – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka.
Bliżej klientów przed świętami i w nowym standardzie
Większość nowych i modernizowanych placówek powstanie poza dużymi aglomeracjami miejskimi, co potwierdza strategię sieci, by być jak najbliżej lokalnych społeczności. W niektórych miejscowościach, jak np. w Pierzchnicy i Zawoi w woj. małopolskim, Żyrzynie w woj. lubelskim czy Olesznie na Śląsku sklepy Biedronka pojawią się po raz pierwszy. Mieszkańcy Warszawy, Zielonej Góry czy Chorzowa zrobią za to zakupy w zmodernizowanych placówkach.
Nowe i zmodernizowane placówki Biedronki zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszym standardem sieci, oferując klientom zupełnie nową jakość zakupów. Przestronne wnętrza z intuicyjnym układem i wydzielonymi strefami zakupowymi szczególnie ułatwią przedświąteczne przygotowania. Nowo otwierane placówki dysponują średnią powierzchnią sprzedażową 748 metrów kwadratowych i zostały wyposażone średnio w 3 kasy tradycyjne oraz 4 samoobsługowe. W trosce o środowisko, wszystkie sklepy – zarówno nowe, jak i modernizowane – wykorzystują energooszczędne rozwiązania, takie jak oświetlenie LED i ekologiczne systemy chłodnicze.
Aż 18 placówek zostało wyposażonych w lady tradycyjne, gdzie klienci będą mogli kupić świeże wędliny, sery i mięsa na wagę. W niektórych sklepach pojawią się również krajalnice do chleba, umożliwiające pokrojenie pieczywa według preferencji klientów. Myśląc o potrzebach wszystkich kupujących, sieć zadbała o udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, tworząc w wielu placówkach dedykowane miejsca parkingowe oraz zapewniając bezprogowy dostęp do sklepów.