Mieszkańcy warszawskiego Wilanowa mogą skorzystać z oferty nowego, wielkomiejskiego supermarketu Carrefour. Sklep, który mieści się przy ulicy Vogla 62 zajmuje powierzchnię ok. 1200 mkw. i oferuje swoim klientom ponad 20.000 produktów. W tym unikalnym sklepie, sieć zaprezentowała m.in. nową rozbudowaną ofertę handlową z segmentu wielkomiejskiego i premium, a także wiele rozwiązań podnoszących komfort i jakość dokonywanych zakupów.
Nowy Carrefour na Placu Vogla w Warszawie to najnowszy koncept miejskiego supermarketu tej sieci, którego oferta skierowana jest do mieszkańców dużych miast, poszukujących rozbudowanej oferty produktów, a także wygodnych i szybkich codziennych zakupów. Na powierzchni sprzedaży ok. 1200 m2, Carrefour zaoferował ponad 20.000 produktów, czyli średnio 7 razy więcej niż klasycznej wielkości sklep dyskontowy. Wyróżnikiem nowego Carrefoura na Wilanowie jest jego oferta, w której klienci znajdą również szereg produktów delikatesowych z segment premium.
Wielkomiejski supermarket segmentu premium
W nowym supermarkecie Carrefour na Wilanowie dostępne są również najnowsze koncepty handlowe tej sieci, takie jak Strefa Produktów Wysokoproteinowych, w której osoby aktywne znajdą ponad 200 artykułów ze zwiększoną zawartością białka, strefa C4NDYLAND z oryginalnymi produktami z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, a także Strefa Zero Alkoholu, z bezalkoholowymi zamiennikami alkoholi lekkich i mocnych. W asortymencie non-food z kolei klienci znajdą m.in. rozbudowany asortyment produktów sezonowych — obecnie zabawek i prezentów pod choinkę.
– W centrum Wilanowa otworzyliśmy dzisiaj jeden z najciekawszych naszych formatów w Warszawie — wielkomiejski supermarket segmentu premium. To odpowiedź naszej sieci na coraz bardzo powtarzalną ofertę konkurencji. W nowym sklepie zaoferowaliśmy ekskluzywny asortyment, oparty na współpracy z niszowymi producentami i lokalnymi rzemieślnikami, a także na najnowszych konceptach handlowych naszej sieci. Chcemy, żeby klient przychodzili do nas nie tylko zrobić zakupy, ale także dla przyjemności i satysfakcji z oferowanej wygody i wyboru. Zapraszamy serdecznie — mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
Innowacje podnoszące komfort i jakość zakupów
Klienci nowego Carrefoura na Wilanowie mogą cieszyć się wygodnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami zakupowymi. Należą do nich kasy samoobsługowe, usługa Scan&Go, umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów aplikacją i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie czy Click&Collect w ramach której zakupy zrobione w domu można odebrać w pełni skompletowane i spakowane wprost z Punktu Obsługi Klienta. Zadbano także o wystrój w duchu dbania o środowisko naturalne oraz ekologiczne dekoracje i energooszczędne urządzenia sklepowe.
Starając się ograniczać do minimum użycie plastiku w sklepie, Carrefour zaoferował klientom torebki wielokrotnego użytku na warzywa, owoce oraz pieczywo, a produkty z lady tradycyjnej mogą oni kupić do własnych opakowań wielokrotnego użytku. Przy kasach dostępny jest również specjalny wózek na torby wielorazowe lub kartony, które umożliwiają transport większej partii zakupów do auta, a sklep oferuje usługę wymiany nabojów do saturatorów znanych marek, jak np. SodaStream.
Bardziej zrównoważone zakupy oraz pilotaż systemu kaucyjnego
W trosce o środowisko, w nowym supermarkecie Carrefour zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep będzie bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie oraz urządzenia chłodnicze oparte na instalacji CO2, a zgodnie z zamysłem zero waste — produkty z krótkim terminem ważności są dostępne w okazyjnych cenach nawet 90% taniej. Klienci nowego obiektu mogą także oddawać szklane butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu i potwierdzenia miejsca ich zakupu, otrzymując w zamian wypłatę w bonach, którymi można od razu zapłacić za zakupy. W najbliższych dniach sklep na Wilanowie dołączy również do pilotażu systemu kaucyjnego Carrefour realizowane w Warszawie i okolicach, dzięki któremu klienci będą mogli oddawać odpłatnie w nim zużyte butelki PET i puszki aluminiowe po napojach, obniżając wartość swoich paragonów.