W Galerii Warmińskiej w Olsztynie ponownie otwarto salon odzieżowej marki VENEZIA. Sklep zaprojektowano w najnowszej, obowiązującej dopiero od kilku miesięcy, aranżacji. Marka stawia na dalszy rozwój i rewitalizację istniejących salonów.
Marka VENEZIA dołączyła do grona najemców Galerii Warmińskiej wraz z jej otwarciem w 2014 roku. Obecnie otwarcie większego i bardziej nowoczesnego salonu z pewnością docenią bywalcy galerii i wierni klienci tej marki. VENEZIA przeniosła się do lokalu o ponad 186 m2, zyskując dodatkową przestrzeń na prezentację szerokiej oferty. Znajduje się obok salonu EMPIK, naprzeciwko salonu LEVIS, na poziomie +1, obok strefy gastronomicznej.
Minimalistyczna koncepcja salonu
Nowy salon został zaprojektowany według nowej minimalitycznej koncepcji, w której dominują meble z metalu w stylu industrialnym, utrzymane w kolorach bieli i czerni. Klientów wita otwarta witryna, dzięki której widoczny jest szeroki wybór kolekcji damskiej i męskiej. Przestronne alejki znacząco zwiększyły komfort zakupów i dostęp do butów, toreb i dodatków, w tym drobnej galanterii skórzanej z szeroką ofertą portfeli. Obrazy z widokami Wenecji są stałym elementem aranżacji salonu, tradycyjnie nawiązujące do inspiracji, które wiele lat temu przyczyniły się do powstania marki.
– VENEZIA jest z nami od samego początku i nieustannie przyciąga klientów doceniających jakość i design marki. Nowy większy salon doskonale wpisuje się w nowoczesne wnętrza Galerii Warmińskiej i odpowiada na potrzeby osób odwiedzających nasze centrum – mówi Michał Tur, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Od 30 lat na rynku
Marka VENEZIA istnieje od 1996 roku. Przez blisko 30 lat zyskała znaczące grono wiernych fanów i ta grupa stale się powiększa. W ofercie salonu VENEZIA znaleźć można buty, torby i dodatki z naturalnej skóry licowej, zamszu czy nubuku, które wyróżnia wysoka jakość wykonania i oryginalne wykończenia. VENEZIA łączy wyrafinowaną elegancję z nowoczesnym, odważnym designem. Każda kolekcja to kombinacja najnowszych trendów i inspiracji czerpanych z ponadczasowej klasyki. To marka stworzona specjalnie z myślą o tych, którzy poszukują wyjątkowych modeli, a dzięki modzie wyrażają siebie.
Galeria Warmińskaprzy ul. Tuwima jest kultowym miejscem na mapie Olsztyna. Dzięki wyjątkowej architekturze, nawiązującej do tradycyjnego warmińskiego budownictwa odwiedzana jest również przez turystów. Na powierzchni użytkowej około 41 500 m² znajduje się 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek, wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie, kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a także amfiteatr i parking z 1200 miejscami. Galeria jest przyjazna mamom i małym dzieciom: posiada trzy przytulne pokoje, w których można nakarmić czy przebrać dziecko, w strefie restauracyjnej do dyspozycji mam są bezpłatne mikrofalówki. Galeria Warmińska niemal co tydzień przygotowuje imprezy np. pokazy mody, koncerty czy imprezy propagujące zdrowy styl życia.
Właścicielem i zarządcą Galerii Warmińskiej jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.