Nowy format i większa przestrzeń – tak prezentuje się Rossmann w nowym wydaniu w Aura Centrum Olsztyna. Przestronna ekspozycja i nowoczesna aranżacja przyciągają uwagę odwiedzających.
Rossmann w nowym formacie w Aura Centrum Olsztyna znajduje się na zmodernizowanym poziomie 2 pomiędzy salonami CCC i SunLoox. Powiększył się o lokal Tchibo, który aktualnie znajduje się w innej części pasażu, i zajmuje teraz znacznie większą powierzchnię aż 540,11 mkw.. Nowoczesny salon zapewnia kupującym większy komfort, jak i większy wybór podczas zakupów.
Nowy przyciągający format
W nowym koncepcie zastosowano aranżację z wykorzystaniem drewna, co dodaje wystrojowi więcej naturalności. Zaprojektowano również strefę ze zdrową żywnością. Poza standardowym asortymentem drogeryjnym – kosmetykami, perfumami, artykułami chemicznymi i parafarmaceutykami – klienci znajdą tutaj artykuły gospodarstwa domowego i zabawki.
– Bardzo nas cieszy, że Rossmann rozwija swoje formaty w naszych obiektach. To ważne, aby klienci w naszych zmodernizowanych większych przestrzeniach czuli się dobrze i chcieli do nas wracać. Jesteśmy przekonani, że bogata oferta salonu będzie się cieszyć dużym zainteresowaniem – podkreśla Michał Tur, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Rossmann działa w Polsce od 30 lat. Realizuje sprzedaż w modelu omnichannel. Ma własne drogerie, e-sklep rossmann.pl oraz aplikację zakupową Rossmann PL. Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. W zeszłym roku sieć otworzyła 124 nowe sklepy i na koniec 2023 roku miała 1787 drogerii stacjonarnych w 684 miejscowościach w Polsce.