W środę 11 grudnia swoje podwoje dla klientów otworzyły kolejne cztery placówki ALDI – w Poznaniu, Olsztynie, Bieruniu i Długołęce. To kolejny tydzień, kiedy sieć otwiera kilka sklepów jednego dnia – zaledwie tydzień temu klientów powitało aż 6 nowych placówek sieci. Łącznie w skali całego kraju dyskonter posiada już 354 sklepów.
Sklepy w Bieruniu i Długołęce będą pierwszymi placówkami ALDI w danych miejscowościach. W Olsztynie sieć zawita już po raz drugi – po swoim debiucie sprzed tygodnia, natomiast w Poznaniu będzie to już 12 placówka znanego dyskontera. Dla osób odwiedzających nowe sklepy ALDI przygotowało atrakcyjne promocje na produkty marek własnych.
– Wierzymy, że nasze najnowsze placówki szybko zyskają grono stałych klientów. Naszą misją jest nie tylko oferowanie dobrej jakości produktów w dyskontowych cenach, ale również sprawianie, by zakupy tak proste, jak to tylko możliwe. Wygodę zakupów w sklepach potwierdza np. niezależne badanie Webankieta, w ramach którego przenalizowano blisko 170 tysięcy opinii. ALDI osiągnęło bardzo dobre wyniki w takich kategoriach jak np. organizacja i układ sklepu czy kolejki i czas oczekiwania. Takie wyróżnienia bardzo cieszą i potwierdzają, że wdrażany przez nas koncept odpowiada potrzebom klientów – mówi Kinga Abramik, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
Udogodnienia dla klientów
Powierzchnia najnowszych ALDI wynosi ok. 1000 mkw.. Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnice do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czeka również komfortowy parking. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany.