Spółka Coty, z branży kosmetycznej, połączyła siły ze światowej sławy domem kryształów Swarovski, aby ogłosić umowę na długoterminową licencję kosmetyczną z możliwością opracowania, produkcji i dystrybucji nowej wizji zapachów.
Ta umowa oznacza początek wieloletniego partnerstwa, opartego na wzajemnym nastawieniu na kreatywność i innowacyjność. Współpraca ta została nawiązana w momencie, gdy Coty kontynuuje rozwój i dywersyfikację swojego portfolio, stale wprowadzając nowe produkty, marki i strategie inwestycyjne.
Nowe partnerstwo wzmacnia również reputację Coty jako partnera dla globalnych marek, które chcą tworzyć lub ulepszać swoje portfolio produktów beauty.
Długoterminowe partnerstwo
Swarovski Crystal Business jest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie za sprawą 2300 butików Swarovski oraz wybranych partnerów multibrandowych. Nowe partnerstwo umożliwi firmie Swarovski zwiększenie obecności i widoczności marki na rynku kosmetycznym oraz dywersyfikację oferty produktowej. Ponadto wniesie swoją unikalną esencję pop luxury i radosnej ekstrawagancji do branży kosmetycznej, tworząc luksusowe produkty, które celebrują indywidualność.
– Z przyjemnością ogłaszamy nasze nowe, długoterminowe partnerstwo z firmą Swarovski w celu opracowania i wprowadzenia na rynek nowych, ekscytujących linii zapachowych i kosmetycznych. Znana z najnowocześniejszych technologii i niezrównanego kunsztu, firma Swarovski zdobyła znaczące uznanie wśród globalnych konsumentów, dzięki czemu idealnie nadaje się do wprowadzenia na całym świecie na kluczowych rynkach, takich jak EMEA, obie Ameryki i Azja. Ta umowa licencyjna jest zgodna z przyjętą przez Coty strategią koncentrowania się na licencjach o potencjale złożonym z wielu kategorii. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę ze Swarovskim, aby opracować naprawdę genialną ofertę kosmetyczną, która zachwyci elegancją i wyrazi wyjątkowość -mówi Jean Holtzmann, Coty Chief Brands Officer Prestige.
– Nawiązanie współpracy z Coty jest znaczącym krokiem dla firmy Swarovski, ponieważ kontynuujemy ekspansję naszej marki na nowe kategorie produktów. To porozumienie pozwala nam wprowadzić unikalne pozycjonowanie Pop Luxury firmy Swarovski – luksusu, który jest kreatywny, zabawny, kolorowy i radośnie ekstrawagancki – do świata kosmetyków i zapachów, jednocześnie wykorzystując rozległą wiedzę branżową Coty. Wspólnie stworzymy piękne i luksusowe produkty, które będą odzwierciedlać nasze wspólne zaangażowanie w jakość i innowacyjność. Z niecierpliwością czekamy na nieskończone możliwości, jakie przyniesie to partnerstwo – mówi Michele Molon, Dyrektor Operacyjny Swarovski.
Przewiduje się, że pierwsza oferta w ramach tej umowy licencyjnej zostanie uruchomiona w 2026 roku.
Swarovski ma ponad 2300 butików na świcie
Firma Swarovski została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz oraz kryształów dla branży motoryzacyjnej.
Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny, jest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie z 2300 butików Swarovski uzupełnionymi przez wybranych partnerów multibrandowych i zatrudnia 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski.
Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.