Jeszcze w grudniu ruszy salon marki Calliope w Poznaniu. Będzie jednym z pierwszych na świecie otwartym w nowym koncepcie marki. Na 2025 marka planuje kolejne otwarcia salonów i start sklepu online dostępnego dla klientów z Polski.
Firma Tiberius Polska Sp. z o. o., należąca do włoskiej Teddy Group – rodzinnej firmy z ponad 50 letnim doświadczeniem i właściciela marek odzieżowych takich jak Terranova, Calliope, Rinascimento i QB24, poinformowała o otwarciu pierwszego w Polsce salonu Calliope o powierzchni 464 mkw.
w poznańskiej galerii handlowej Posnania.
Powrót po latach
Marka Calliope, która po wielu latach powraca na polski rynek, w swojej kolekcji nawiązuje do najnowszych trendów modowych, nie zapominając jednak o swoich włoskich korzeniach i przedstawiając klasyki stylu w zaktualizowanym wydaniu i po przystępnej cenie. Embrance Wonder to slogan marki, którym Calliope przekonuje, że może pomóc swoim klientom osiągnąć najlepszą wersję ich samych.
Robert Kowalczyk, Prezes Zarządu Tiberius Polska Sp.z o. o., podkreśla, że powrót marki, która ma konkurować z takimi graczami jak Zara, Mango czy Reserved, to nie lada wyzwanie, ale jest pełen wiary w sukces projektu. Saturacja polskiego rynku modowego jest wysoka, a konkurencji nie brakuje. Liczymy, że takie projekty jak Calliope, zostaną docenione przez klientów za swoją unikalność i świetny stosunek ceny do jakości.