Kappahl otworzył sklep o powierzchni 798 mkw. we wrocławskim centrum handlowym Bielany. Jest to drugi sklep Kappahl we Wrocławiu, a trzeci punkt sprzedaży Kappahl Group w stolicy Dolnego Śląska, licząc salon Newbie.
– To kolejny ważny krok na naszej drodze, aby zapewnić wysokiej jakości modę i wyjątkowe doświadczenia zakupowe jeszcze większej liczbie klientów w całej Polsce – komentuje Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.
Powrót do Aleja Bielany po wielu latach nieobecności był dla marki szczególnym wydarzeniem. Centrum handlowe, które przeszło znaczną rozbudowę, stało się jedną z najbardziej atrakcyjnych lokalizacji handlowych w regionie, oferując szeroką gamę usług i doskonałe warunki dla odwiedzających. W dniu otwarcia sklep Kappahl przyciągnął wielu nowych klientów, jak i lojalnych miłośników marki.
Nowo otwarty sklep Kappahl w Aleja Bielany oferuje szeroką gamę produktów, w tym odzież damską, męską, dziecięcą, a także kolekcje marek Newbie i kay/day. Wnętrze zaprojektowane w nowoczesnym stylu łączy estetykę z funkcjonalnością, zapewniając komfortową ścieżkę zakupową. Naturalne materiały, przytulne przymierzalnie oraz przemyślana organizacja przestrzeni sprawiają, że zakupy w Kappahl są przyjemnym i inspirującym doświadczeniem.
Na drodze rozwoju
– Jesteśmy niezwykle podekscytowani powrotem do Aleja Bielany i otwarciem nowego sklepu w tej dynamicznie rozwijającej się lokalizacji. To dla nas ważny krok, dzięki któremu możemy być jeszcze bliżej naszych klientów, oferując szeroką gamę modnych produktów oraz komfortowe warunki zakupów – mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager w Kappahl Poland.
Sklep w Aleja Bielany powitał klientów w wyjątkowym momencie – wraz z rozpoczęciem świątecznej kampanii Kappahl. Atmosfera sklepu, pełna inspirujących stylizacji na świąteczne spotkania i prezenty, idealnie wprowadza w nastrój nadchodzącego sezonu.
– Cieszymy się, że możemy przywitać naszych klientów w nowym sklepie właśnie teraz, w okresie przedświątecznym. Nasze kolekcje zostały stworzone z myślą o spełnianiu oczekiwań zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy dopiero odkrywają naszą markę. Wierzymy, że dzięki unikatowej ofercie oraz przemyślanemu designowi sklepu każdy znajdzie coś dla siebie – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.
Kappahl rozwija sieć w Polsce
Marka Kappahl nieustannie rozwija swoją obecność w Polsce, oferując klientom wygodne lokalizacje i szeroką ofertę modową. Łącznie Kappahl posiada ponad 20 sklepów w Polsce.
Na przykład na Pomorzu, oprócz otwartego niedawno zmodernizowanego sklepu w Parku Handlowym Matarnia, marka Kappahl jest obecna w kilku innych lokalizacjach: Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu, Gdańsk Morena, Gdańsk Manhattan oraz Porcie Handlowym Auchan w Rumi.
Z kolei w Warszawie sieć posiada pięć salonów. Ich lokalizacje to: Promenada, Galeria Północna, Ken Center, Wola Park oraz Janki.