HalfPrice, koncept w kategorii off-price należący do Grupy CCC, 22 listopada otworzył pierwszy sklep w Galerii Puerto Venecia w Saragossie – największym centrum handlowym w Europie. Hiszpania jest już dwunastym rynkiem, na którym HalfPrice rozpoczyna działalność.
‒ Ekspansja HalfPrice na zachodnie rynki zagraniczne jest naszym celem strategicznym, zwłaszcza po sukcesie w CEE. Ten koncept zdobył dużą rozpoznawalność w każdym z krajów, w którym się już pojawił. Nadszedł czas na Hiszpanię, w której mamy obiecujące plany rozwoju ‒ mówi Dariusz Miłek, Prezes Zarządu HalfPrice.
Sklep HalfPrice, o powierzchni 2,7 tys. mkw., znajduje się w będzie oferować wybór ponad 3000 uznanych na całym świecie marek w obniżonych cenach z zakresu mody, obuwia, akcesoriów, artykułów sportowych, czy wyposażenia do domu. Formuła konceptu opiera się na zespole ponad 100 kupców, którzy podróżują po całym świecie i kupują najnowsze trendy produktów bezpośrednio od marek, partnerów lub dystrybutorów, gwarantując tym samym ich autentyczność i jakość.
Nowy sklep HalfPrice w centrum handlowym Puerto Venecia zaoferował około 70 miejsc pracy. Choć większość stanowisk została już obsadzona, firma planuje przyszłe otwarcia w Hiszpanii i prowadzi aktywny portal pracy. – W HalfPrice jesteśmy zaangażowani w pielęgnowanie talentów i budowanie zespołu, który podziela naszą wizję dostarczania produktów wysokiej jakości po wyjątkowych cenach – powiedziała Malwina Winter, dyrektor operacyjna HalfPrice.
Sklepy z produktami w obniżonych cenach
Pierwszy sklep HalfPrice powstał w maju 2021 roku i obecnie posiada sieć 150 sklepów. Hiszpania jest dwunastym rynkiem dla marki HalfPrice, która z powodzeniem działa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Sklepy marki można spotkać w takich krajach jak Polska, Austria, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Rumunia, Ukraina, Słowenia, Litwa, Łotwa i Węgry.
HalfPrice oferuje markowe produkty od tysięcy brandów, z takich kategorii, jak odzież, obuwie, akcesoria, wyposażenie domu, dekoracje, upominki czy artykuły dla zwierząt. Oryginalność asortymentu gwarantuje bezpośrednia współpraca z markami, ich partnerami i dystrybutorami z całego świata. Model off-price, szczególnie popularny w Ameryce Północnej, zyskuje coraz większe uznanie także wśród europejskich Klientów.