Długo wyczekiwany debiut Popeyes nad Bałtykiem wreszcie staje się faktem. Już 14 listopada o godzinie 11.00 w Centrum Handlowym Riviera Popeyes otworzy swoją pierwszą restaurację w Trójmieście. To równocześnie 8 restauracja tej marki w Polsce.
– Po Wrocławiu, Warszawie, Szczecinie i Poznaniu przyszedł czas na kolejny port, do którego dobijamy. Gdynia to wspaniałe miejsce na kulinarnej mapie Polski, daje nam możliwość dotarcia zarówno do mieszkańców Trójmiasta, jak i odwiedzających go turystów. To między innymi o tę lokalizację najczęściej pytali nas fani w mediach społecznościowych. Mamy więc nadzieję, że przez żołądek trafimy do ich serc, że pokochają oni nasz jedzeniowy koncept – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Rozbudowa oferty gastronomicznej
Do pierwszej w Gdyni Restauracji Popeyes będzie można dojechać samodzielnie autem, komunikacją miejską, a nawet dojść spacerem.
– Centrum Riviera to nie tylko przestrzeń kompleksowych zakupów, ale również miejsce spędzania czasu dla mieszkańców Trójmiasta i regionu. Dokładamy wszelkich starań, by oferta food court centrum była jak najbardziej atrakcyjna i zróżnicowana – to nasza odpowiedź na potrzeby klientów o różnych kulinarnych gustach. Restauracja Popeys, koncept zyskujący coraz większą popularność, doskonale uzupełni ofertę gastronomiczną galerii. Cieszymy się, że to właśnie Centrum Riviera jest pierwszym obiektem handlowym na Pomorzu, w którym klienci będą mogli spróbować specjałów sieci – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera w Gdyni.
Globalna marka
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach.