Koniec roku zapowiada się bardzo intensywnie w Galerii Leszno. W zeszłym tygodniu została podpisana umowa z generalnym wykonawcą prac, który zajmie się kompleksową budową Parku Leszno 2.
Budynek został w pełni skomercjalizowany i znajdą się w nim takie sklepy jak: TK Maxx (na powierzchni około 1706 mkw.), Woolworth (około 915 mkw.), drogeria DM ( około 600 mkw.). Nowy park handlowy będzie funkcjonalnie połączony z resztą aglomeracji i usytuowany zostanie naprzeciwko obiektu Castorama oraz jednego z głównych wejść do galerii. Powierzchnia całego kompleksu wzrośnie z obecnych 40 000 mkw. do 43 200 mkw..
– Jestem przekonana, że obecność nowych marek przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności Galerii Leszno i przyciągnie jeszcze większą liczbę klientów. W przypadku sklepów TK Maxx i Woolworth, będą to absolutne debiuty tych marek w Lesznie, a ich oferta stanowi doskonałe uzupełnienie naszego portfolio najemców – mówi Monika Alicka-Yiannacos, Country Director w ST Plaza Management Sp. z o.o., zarządcy Galerii Leszno.
Rozbudowa w dwóch etapach
TK Maxx to wiodący w Europie sprzedawca ubrań, butów, akcesoriów czy produktów dla domu znanych, światowych marek w atrakcyjnych cenach. Marka oferuje produkty nawet do 60 proc. taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Wszystko za sprawą modelu off-price, który polega na dystrybucji produktów pochodzących od znanych projektantów w okazyjnych cenach. Oferta Woolworth obejmuje między innymi odzież dla całej rodziny, artykuły gospodarstwa domowego, a także zabawki i akcesoria dla dzieci. Wśród asortymentu znaleźć można też produkty sezonowe, takie jak dekoracje i prezenty na święta. W asortymencie DM znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne, kosmetyki czy perfumy. Klienci mogą także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością, tak za granicą jak i w Polsce, cieszą się wysokiej jakości produkty marek własnych.
Rozbudowa Galerii Leszno zaplanowana została na dwa etapy. Pierwszy etap to wspomniany już Park Leszno 2, który będzie typowym budynkiem jednopoziomowym. Otwarcie obiektu zaplanowane jest na październik 2025 r. Nowy park handlowy Galerii Leszno obfitować będzie w nowoczesne i ekologiczne rozwiązania stanowiące działania na rzecz zrównoważonego rozwoju w zakresie ESG. Dodatkowo uzyskane zostało pozwolenie na dobudowanie do głównej bryły Galerii Leszno dwupoziomowej powierzchni handlowej o łącznej wielkości około 3000 mkw.. Aktualnie prowadzone są intensywne rozmowy z najemcami zainteresowanymi wynajęciem tej powierzchni. Dzięki planowanym inwestycjom, kompleks handlowy w Lesznie będzie mógł zaoferować jeszcze bardziej atrakcyjną i zróżnicowaną ofertę dla klientów, co przyczyni się do dalszego wzrostu jego popularności i konkurencyjności na rynku.
Największe w regionie centrum handlowe
Galeria Leszno to nowoczesny obiekt handlowo-usługowy zlokalizowany przy drodze krajowej S5 Wrocław-Poznań. Na powierzchni około 40 000 mkw. mieści się ponad 100 lokali handlowych i użytkowych, w tym 11 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Galerii Leszno znajdują się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, kosmetyczne czy biżuteryjne. Do grona najemców należą: H&M, Sinsay, Mohito, Reserved, New Yorker, C&A, Douglas, Stradivarius, Smyk, a także market budowlany Castorama, supermarket spożywczy Intermarche oraz Multikino. Galeria Leszno nieustannie stawia na rozwój swojej oferty.
W czerwcu 2016 została otwarta nowa część centrum – Park Leszno. To jednopoziomowy budynek o powierzchni ok. 6500 mkw., z ofertą 8 wielkopowierzchniowych sklepów: Media Expert, Martes Sport, Hebe, KIK, Pepco, Action, Maxi Zoo oraz Black Red White.
W Galerii Leszno do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest bezpłatny parking z 1000 miejsc postojowych.