Netto Polska, spółka będąca częścią Grupy Salling, wzmacnia zespół zarządzający, wprowadzając kluczowe zmiany kadrowe. Z początkiem listopada do zespołu Netto dołączają dwaj doświadczeni liderzy – Krzysztof Dobczyński jako Dyrektor Commercial oraz Tomasz Kaźmierczak na stanowisko Dyrektora Finansowego.
Obaj wniosą szeroką wiedzę oraz bogate doświadczenie w obszarze handlu i finansów, co wzmocni realizację naszych ambitnych planów rozwoju.
Doświadczeni managerowie
Nowym dyrektorem commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając za kategorie produktów świeżych oraz FMCG. Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich firmach jak Eurocash, Makro Cash & Carry oraz PKN Orlen, rozwijając strategie zakupowe i sprzedażowe w różnych segmentach rynku. Krzysztof Dobczyński przejmuje stanowisko po Madsie Rye, który tymczasowo zarządzał obszarem commercial.
Od listopada stanowisko dyrektora finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak, ekspert finansowy z bogatym doświadczeniem w sektorze handlu detalicznego i usług. Pracował m.in. dla Jeronimo Martins Polska, sieci Komfort, DOZ, a ostatnio jako CFO w Fuste Polska. Tomasz Kaźmierczak zastąpi Nikolaja Hansena, który od początku 2022 r. pełnił funkcję CFO Netto Polska, a teraz będzie kontynuował karierę w Grupie Salling w Danii.
Nowa strategia rozwoju Netto Polska
Zmiany kadrowe mają umocnić zespół Netto Polska, przed którym stoją ambitne plany rozwojowe w Polsce. Firma stawia sobie za cel osiągnięcie pułapu 1000 sklepów do 2028 r., co znacząco zwiększy jej udział w rynku. Planowane są także inwestycje w innowacje oraz zrównoważony rozwój, które będą wspierać realizację tej strategii, odpowiadając na potrzeby konsumentów i zmieniające się trendy rynkowe.
Sieć dyskontów Netto obecna jest na polskim rynku od niemal 29 lat. Aktualnie ma ponad 660 sklepów i zatrudnia ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.