Galeria Bronowice, zarządzana przez spółkę Nhood Services Poland, powitała kolejnych najemców na pokładzie. Portfolio centrum handlowego wzmocniły w ostatnim czasie 3 marki. Etulio, OCHNIK i Toto Hair Company zajęły łącznie powierzchnię ponad 400 mkw. Sukcesywnie wzrasta też zainteresowanie najmem tymczasowym.
Dobra passa w zlokalizowanej w północnej części Krakowa Galerii Bronowice trwa. Prowadzone działania przynoszą efekty, a ich sukces spółka Nhood Services Poland mierzy między innymi wysokim poziomem komercjalizacji. Na przestrzeni września i października tenant-mix centrum handlowego wzmocniły kolejne marki, tym razem z kategorii akcesoria, moda oraz uroda i zdrowie. Nowi najemcy Etulio, OCHNIK i Toto Hair Company zajęli kolejno lokale o powierzchni 70 mkw., 294 mkw. i 38 mkw.
– Dbamy, aby claim Galerii Bronowice „Miejsce na Twój czas” miał odzwierciedlenie w rzeczywistości. Chcemy, aby nasze centrum handlowe było przestrzenią otwartą na potrzeby zarówno klientów, jak i najemców. A marki, które nam zaufały czuły się zaopiekowane i miały pewność, że gramy do jednej bramki. Otwarci na pomysły i zawsze gotowi do rozmów, szukamy efektywnych rozwiązań i budujemy długofalowe relacje – mówi Aleksandra Błaszczak, Marketing Manager w Nhood Services Poland Sp. z.o.o.
Najem tymczasowy
Na satysfakcjonujący wynik komercjalizacji Galerii Bronowice wpływ ma również najem tymczasowy. Z tej opcji korzystają firmy, które chcą zadbać o wizerunek, zaprezentować asortyment czy wzmocnić pozycję na rynku, a równolegle oczekują elastycznych rozwiązań.
– Notujemy duże zainteresowanie powierzchniami w Galerii Bronowice. W naszym centrum handlowym firmy mają do dyspozycji przestrzenie pod wyspy handlowe, maszyny vendingowe, lokale, pop-up store, akcje promocyjne, organizację eventów czy ekspozycje produktów – informuje Daria Golonka, Specjalista ds. tymczasowych umów najmu w Nhood Services Poland Sp. z.o.o. – Aktualnie trwa projektowa „sąsiedzka” współpraca z IKEA Kraków oraz Maxfliz, w ramach której sklepy prezentują w Galerii Bronowice swój asortyment. Dodatkowo w październiku uruchomione zostało stoisko z ręcznie robionymi czapkami marki Nikola – dodaje Daria Golonka.