Trzech nowych najemców i kilka zmian lokalizacji sklepów znanych już klientom Złotych Tarasów – ostatnie tygodnie przyniosły w centrum sporo zakupowych zmian.
Luksusowa marka zegarków Tissot otworzyła w galerii pierwszy na polskim rynku stacjonarny salon. Do grona najemców dołączył też Kamalion oferujący akcesoria do smartfonów. Z kolei ofertę gastronomiczną uzupełnił inspirowany street foodem Pasibus.
Nie tylko nowi najemcy
Sklep Tissot jest zlokalizowany na parterze Złotych Tarasów pomiędzy salonem Apart Exclusive i MAC. Pasibus znajdziemy w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze. Z kolei Kamalion to aż dwa różne formaty i dwie lokalizacje – na pierwszym i drugim piętrze centrum.
– Nowi najemcy to tylko część zmian, jakie Złote Tarasy przygotowały dla swoich klientów. Znana i lubiana marka odzieżowa Oysho zdecydowała się na relokację i powiększenie swojego sklepu, i już wkrótce zaprezentuje się gościom w nowej odsłonie. Dotychczasową lokalizację zmienia też Homla, która to już niebawem pojawi się na pierwszym piętrze Złotych Tarasów. Wojas zmienił swoje położenie w obrębie drugiego piętra, a Swatch, który dotąd prowadził stoisko na pierwszym piętrze galerii, pojawił się na parterze. Cieszymy się, że z powodzeniem udaje się odświeżać i wzbogacać ofertę Złotych Tarasów. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń, jednak przy odpowiednio dobranej strategii z sukcesem udaje się wprowadzić do centrum nowe, atrakcyjne marki. Nie należy zapominać przy tym o relokacjach, które to stanowią ważny element w procesie transformacji wnętrza obiektu – komentuje Karolina Mucha, Senior Leasing Specialist, Cushman & Wakefield.