Grupa Monnari Trade, która prowadzi sieć sklepów odzieżowych Monnari i Femestage, uzyskał w trzecim kwartale 2024 roku niższe przychody o 3,5 proc. Wyniosły one ponad 68,9 mln zł wobec 71,4 mln zł rok wcześniej.
Za 9 miesięcy 2024 r. grupa Monnari wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 212,7 mln zł, co oznacza wzrost o 1,29 proc. w relacji do porównywalnego okresu 2023 r., kiedy przychody były na poziomie 210 mln. zł..
Marża brutto na sprzedaży towarów w III kwartale 2024 r. wyniosła 57,6 proc., w porównaniu do marży w wysokości 56,0 proc. w analogicznym okresie 2023 r.
Za okres 9 miesięcy b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 60,1 proc., w relacji do 58,4 proc. za 9 miesięcy 2023 r.
Więcej sklepów w sieci Monnari
Na koniec września 2024 r. grupa kapitałowa Monnari posiadała 223 salonów sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) dla obu marek (Monnari 196 salonów własnych, franczyza Monnari 19 salonów, Femestage 8 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,9 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 0,6 proc. i liczby salonów o ok. 1,3 proc.
Monnari to polska marka odzieżowa, obecna na rynku od 25 lat. Kolekcje dostępne w sklepach firmowych i online składają się z autorskich projektów, opracowywanych przez zespół doświadczonych projektantów. Klientki doceniają staranne wykończenia ubrań i dodatków, różnorodność modeli, a także dostępność rozmiarów od 36 do Plus Size.