Istniejąca od ponad 10 lat marka Tuk Tuk trafiła w ręce spółki zarządzającej siecią Thai Wok. Koncept ma być rozwijany w coraz bardziej popularnych food hallach.
– W ostatnim czasie nabyliśmy kultowy warszawski koncept o nazwie Tuk Tuk. Chcemy go ożywić, przeprowadzić remonty, a następnie rozwijać na większą skalę w całej Polsce w segmencie food hall i high street. W związku z tym poczyniliśmy już pierwszy krok i otworzyliśmy kolejną lokalizację Tuk Tuk w Food Hall Browary Warszawskie. Pod koniec listopada ruszamy z remontem konceptu Tuk Tuk w Hali Koszyki, a już w grudniu rozpoczniemy remont restauracji na ulicy Francuskiej – poinformował Bartosz Brusikiewicz, Managing Director; co-owner of Thai Wok & Tuk Tuk.
25 lokali Thai Wok w Polsce
Thai Wok to sieć restauracji przybliżająca klientom egzotyczne smaki Tajlandii. Marka jako pierwsza zrewolucjonizowała rynek azjatycki w Polsce, wprowadzając trend świeżości, lekkości i różnorodności smaków azjatyckich pod jednym szyldem. Receptury serwowanych dań opracował Mistrz Zun. Na podstawie tradycyjnych przepisów kuchni tajskiej, codziennie przygotowywane są dania, które można zamówić w całej sieci Thai Wok. Obecnie sieć liczy 25 lokali w głównych miastach Polski.