Warszawskie centrum handlowe Promenada po raz kolejny wyznacza standardy w branży retail, tworząc specjalną przestrzeń dla pokazów sztuki cyfrowej Promenada Digital Art Space. Na głównej alei wewnątrz budynku zainstalowany został ekran LED o powierzchni 117 m², największy w Polsce do tego rodzaju pokazów. Ekran zlokalizowany na suficie i ścianie, tworzy jednolitą przestrzeń multimedialną, która zmienia funkcję tradycyjnej powierzchni handlowej w interaktywną platformę rozrywkową.
Kluczem do tworzenia nowoczesnego centrum handlowego jest nie tylko podążanie za trendami, ale wręcz ich kreowanie. To niewątpliwie charakteryzuje warszawską Promenadę, która sięga po innowacyjne pomysły i wychodzi poza sztampowe podejście do rozrywki w obiektach handlowych. Jednym z najbardziej imponujących przejawów tej strategii jest stworzenie Promenada Digital Art Space z jedyną w Polsce instalacją immersyjną wewnątrz centrum handlowego z ekranem LED, będącym nośnikiem dla wyjątkowych pokazów multimedialnych 3D.
Promenada Digital Art Space
Nowoczesny ekran znajduje się na parterze, na głównym pasażu Promenady i obejmuje zarówno sufit, jak i ścianę, tworząc jedną, dynamiczną powierzchnię przeznaczoną do wyświetlania treści multimedialnych. Ta niebagatelna platforma multimedialna ma wymiar ponad 16 metrów długości i ponad 7 szerokości o powierzchni 117 m2 składa się z 2288 matryc P2,5, 306 zasilaczy i 240 kart odbiorczych! Dzięki tej instalacji centrum handlowe oferuje odwiedzającym zupełnie nowy sposób interakcji z przestrzenią handlową.
– Naszym celem jest tworzenie emocjonujących doświadczeń zakupowych, które pozytywnie wpływają na odwiedzających Promenadę. Wykorzystanie zaawansowanych technologii audiowizualnych otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie interakcji z klientami. Promenada Digital Art Space to innowacyjna przestrzeń, która pozwala na realizację angażujących wydarzeń – od wyjątkowych prezentacji sztuki cyfrowej po niestandardowe kampanie marketingowe, co bezpośrednio przekłada się na wartość dodaną dla naszych partnerów biznesowych. Już teraz zapraszamy na premierowy pokaz w pełni stworzony w technologii 3D, przygotowany przez polskich twórców specjalnie pod przestrzeń Promenady. „Podróż przez naturę” to spektakularne dzieło cyfrowe, które przeniesie widzów w wirtualną podróż po kosmosie oraz tętniących życiem oceanach i lądach, oferując immersyjne wrażenia na poziomie światowej klasy produkcji. To pierwsze z wielu planowanych wydarzeń w naszej nowoczesnej przestrzeni – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Promenada, G City.
Rozwiązania takie, jak instalacja ekranu LED w Promenadzie to wyraźny sygnał, że przyszłość retailu opiera się na integracji technologii z codziennym doświadczeniem konsumentów. Nowoczesne ekrany multimedialne, oparte na technologii LED, pozwalają centrom handlowym na tworzenie spersonalizowanych kampanii, które przyciągają klientów i zwiększają lojalność.