Wojas S.A., jeden z największych producentów obuwia skórzanego w Polsce, miał w wrześniu 2024 roku 46,9 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 96,5 proc. rok do roku – informuje spółka w komunikacie.
Łącznie w okresie styczeń-wrzesień 2024 roku grupa Wojas odnotowała 283,1 mln zł przychodów, co oznacza wzrost rok do roku o 3,5 proc.
Mocny wrzesień
Jak podano, skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej we wrześniu 2024 roku wyniosły 20,6 mln zł i były wyższe o 18,8 proc. od przychodów osiągniętych w wrześniu 2023 roku.
Narastająco, w okresie styczeń – wrzesień 2024 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 185,1 mln zł i były wyższe o 7,5 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży hurtowej wyniosły 26,3 mln zł i były niższe o 302,9 proc. od przychodów osiągniętych we wrześniu 2023 roku.
Narastająco, w okresie styczeń – wrzesień 2024 skonsolidowane przychody ze sprzedaży hurtowej wyniosły 97,9 mln zł i były niższe o 3,4 proc. od przychodów osiągniętych rok wcześniej.
140 salonów w sieci Wojas
Wojas S.A. to jeden z największych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem. Obecnie Wojas posiadała 140 własnych salonów