Dwa lata temu japońska marka otworzyła w Wars Sawa Junior swój pierwszy sklep w formacie pop-up, który cieszy się ogromną popularnością wśród warszawiaków i turystów. Obecny sklep zostanie przekształcony z dotychczasowego formatu pop-up do stałego formatu high street – na głównej ulicy handlowej z powierzchnią sprzedaży wynoszącą 1 779 mkw.
G City Europe, właściciel i zarządca nieruchomości handlowych w Polsce, sfinalizował umowę z marką Uniqlo na przekształcenie obecnego pop-up store’u w stałą lokalizację w najnowszym koncepcie. Marka zajmie dwa piętra dedykowanej powierzchni handlowej o łącznej powierzchni 1 779 mkw.
Większa powierzchnia Uniqlo w WSJ
– Jesteśmy zaszczyceni, że Uniqlo wybrało Wars Sawa Junior na swój nowy sklep. Dwa lata temu marka otworzyła u nas swoją pierwszą lokalizację w Polsce. Dziś, podejmując decyzję o powiększeniu powierzchni handlowej i wprowadzeniu stałego sklepu potwierdza, że jest to idealna lokalizacja dla międzynarodowych marek przyciągających fanów miejskiego stylu życia – mówi Eshel Pesti, CEO G City Europe.
Uniqlo to największa z marek w portfolio japońskiego holdingu Fast Retailing – jednej z wiodących globalnych firm odzieżowych. Marka znana jest z klasycznych, starannie wykonanych i łatwych do skompletowania ubrań w przystępnych cenach dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.