W branży retail każdy detal przyczynia się do ostatecznego doświadczenia konsumenta oraz finalizacji zakupu. Strategiczne wykorzystanie oświetlenia również stało się kluczowym elementem w tworzeniu odpowiedniej atmosfery i napędzaniu sprzedaży. Lumiverso, eksperci w branży oświetleniowej, pokazuje poszerzenie swojego portfolio o nowe prestiżowe marki. Jak sami podkreślają, rozwój jest wynikiem stałej ewolucji i zaangażowania w doskonałość w projektowaniu oświetlenia
Ogromna rola oświetlenia w budowaniu wizerunku
Dobrze zaprojektowane i ustawione oświetlenie może poprawić nastrój konsumenta, wpłynąć na zachowania zakupowe i two rzyć wrażenia, które zachęcają do ponownych wizyt. Lumiverso wykorzystuje rozległą wiedzę i innowacyjne techniki, aby tworzyć oświetlenie, które nie tylko prezentuje produkty w najlepszym świetle, ale także odzwierciedla tożsamość i wartości marki. Elasyczność i dostosowanie to kluczowe elementy ich oferty. W szybko ewoluującej branży handlu detalicznego zdolność adaptacji jest niezbędna, a Lumiverso przoduje w tej dziedzinie.
– Nasze podejście do projektowania oświetlenia jest holistyczne, zorientowane na klienta i wykracza poza zwykłą funkcjonalność. Celem Lumiverso jest tworzenie projektów, które inspirują, angażują i sprzedają więcej. Ściśle współpracujemy z klientami, aby zrozumieć ich specyficzne potrzeby. To umożliwia nam do stosowanie naszych rozwiązań oświetleniowych w celu znacznej poprawy ekspozycji produktów i stworzenia zachęcającej atmosfery. Nasz zespół projektantów świetnie posługuje się oświetleniem, które wpływa na zachowania konsumentów, wykorzystując intensywność, kolor i dynamikę do podkreślania produktów i stymulowania decyzji zakupowych – mówi Jakub Rogala, business development manager w Limiverso.
Dodanie nowych marek do portfolio pozwala oferować jeszcze szerszą gamę innowacyjnych opcji oświetleniowych dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb sektora detalicznego – od luksusowych butików po rozległe sieci handlowe. W ostatnim czasie do portfolio Lumiverso dołączyły takie marki jak: Armani Exchange, GUESS, Samsonite czy Carpatree.
Pierwszy salon Carpatree w Polsce
Na początku września Carpatree otworzył swój pierwszy salon w Polsce, a dokładnie we wrocławskiej galerii handlowej Wroclavia. Carpatree to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieży sportowej, oferująca najwyższej jakości produkty dla aktywnych. Nowoczesny design został idealnie podkreślony za pomocą profesjonalnego oświetlenia Lumiverso. Każdy produkt jest doskonale widoczny, bez charakterystycznej aureoli, czyli efektu podwójnej plamy. Nowy salon od pierwszych chwil otwarcia przy ciąga klientów i zachęca ich do pozostania dłużej.
Armani Exchange w galerii Silesia Katowice
Zapotrzebowanie na luksusowe marki wciąż jest widoczne. W Katowicach otwarto nowy sklep Armani Exchange. To pierwszy sklep tej firmy w regionie, ale lokalizacja zdążyła już przyciągnąć wielu fanów. Nowoczesny projekt oświetlenia od Lumiverso podkreśla elegancję, nowoczesność i wyjątkowość marki. Sklep zdecydowanie wyróżnia się na tle innych sklepów w galerii.
– Cieszę się, że możemy przyczyniać się do wyróżnienia naszych klientów na tle konkurencji. W Lumiverso realizujemy kilkaset projektów rocznie, stale wchodzimy z nowymi markami i wspieramy ich ekspansję na rynku zarówno polskim, jak i międzynarodowym. Dostosowujemy projekty do specyficznych wymagań każdego rynku. Doskonale radzimy sobie z wyzwaniami – mówi Dominik Wagner, współwłaściciel Lumiverso.
Najnowszy showroom GUESS w warszawskiej siedzibie
Ekskluzywny showroom GUESS Poland został otwarty w siedzibie marki w Elektrowni Powiśle. To biznesowe miejsce, w którym moda łączy się z funkcjonalnością, doskonale oddając charakter marki. To ważny krok w dalszym umacnianiu pozycji GUESS na polskim rynku. Proces tworzenia tego showroomu był dla Lumiverso inspirujący. Celem było to, aby każdy produkt miał specjalne miejsce, w którym będzie błyszczał i przyciągał uwagę. Ustawiając oświetlenie na miejscu, projektanci tylko się upewnili, że w najlepszy możliwy sposób oddali piękno i charakter nowoczesnej marki GUESS.
Samsonite w Factory Ursus w Warszawie
Samsonite to światowy lider w dziedzinie bagażu. Tutaj oświetlenie sprawia, że każda walizka zyskuje dodatkowy blask, a klienci mogą lepiej ocenić jej trwałość i styl. Co więcej wnętrze sklepu stało się nie tylko bardziej funkcjonalne, ale i zachwycająco estetyczne. Wystrój sklepu jest nowoczesny i zgodny z aktualnymi trendami.
– Nasze usługi obejmują całe spektrum projektowania oświetlenia, od wstępnej koncepcji po ostateczny projekt. Jesteśmy dumni z naszej zdolności do dostarczania niestandardowych rozwiązań dostosowanych do unikalnych potrzeb i wizji naszych klientów. Niezależnie od tego, czy jest to butik, czy duża sieć detaliczna, współpracujemy ściśle z każdym klientem, aby sprawić, że projekt oświetlenia będzie idealnie pasować pod kątem zarówno wizualnym, jak i funkcjonalnym i ekologicznym – mówi Monika Pietraszewska, projektantka Lumiverso.
Wzbogacenie Lumiverso o nowe marki to coś więcej niż wzbogacenie portfolio – to krok naprzód w misji zrewolucjonizowania przestrzeni handlowych. Marka tworzy rozwiązania, które nie tylko oświetlają, ale także poprawiają estetykę przestrzeni handlowych i wznoszą sklep na wyższy poziom designu. Lumiverso projektuje oświetlenie tak, aby było jak najbardziej energooszczędne, co pomaga klientom obniżyć koszty operacyjne, a ponadto wspiera ich cele w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Autorką tekstu jest Monika Rysiowska, social media manager, Lumiverso.
Lumiverso specjalizuje się w projektowaniu i modernizacji oświetlenia w branży retail. Tworzą projekty dla najlepszych marek w kraju i za granicą. Oferują innowacyjne rozwiązania, które nie tylko doskonale oświetlają produkty, ale również wzmacniają wizerunek sklepu i doświadczenia zakupowe. W portfolio Lumiverso znajdują się m.in: La Mania, Guess, Gant, Notino, Patrizia Aryton Sinsay, Tous.
Firma Lumiverso jest Partnerem Strategicznym portalu Omnichannelnews.pl.