Grupa InPost wprowadza nową, wygodniejszą dla użytkownika wersję aplikacji InPost Mobile. Przy okazji wprowadza również długo oczekiwany program lojalnościowy.
Program lojalnościowy, w którym przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki – będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach.
Dynamiczny element aplikacji mobilnej
Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług InPost – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh. Zebrane punkty, ważne przez 2 lata, można wymieniać na zniżki, udział w loteriach oraz vouchery do partnerów – takich, jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, KIANO, Motus, Storytel, Wyjątkowy Prezent. Wraz z nowymi funkcjonalnościami aplikacja została wyposażona w nowy ekran główny, nawigację, a także elementy związane z promocją dodatkowych usług marki, jak InPost Pay.
– InPost buduje lojalność swoich klientów od lat w oparciu o jakość usług i aplikację mobilną. Dane potwierdzają, że klienci InPost wysoko cenią sobie naszą markę. Zbieranie InCoinów nie będzie zwykłą nową funkcjonalnością w aplikacji – to przede wszystkim mnóstwo zabawy, niespodzianek i wyzwań, które pozwolą nam na osiągnięcie kolejnego poziomu zaangażowania użytkowników w usługi InPost. Będzie to dynamiczny, wyjątkowy element naszej aplikacji mobilnej, który pozwoli im na zbieranie nagród i bonusów przy codziennych dostawach zakupów online. Nasz klient jest niezwykle wymagający – liczymy na to, że nowe rozwiązania spowodują, że będzie on jeszcze bardziej lojalny w stosunku do marki przez zabawę, jaką proponujemy w nowej wersji aplikacji. Tak, jak wszystko w InPost – będzie prosto, intuicyjnie, atrakcyjnie wizualnie i interaktywnie – powiedziała Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & Esg Officer InPost.
W ramach wspomnianej zabawy, 15 października wprowadzony zostanie InBoxy – pudełko niespodzianka, które będzie szansą na wygranie wyjątkowych nagród.
Ponad 13 mln użytkowników
Liczba użytkowników aplikacji mobilnej w Polsce przekroczyła już 13 mln. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, aplikacja nie tylko ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia śledzenie paczek w czasie rzeczywistym, zarządzanie zwrotami i korzystanie z automatycznych powiadomień o statusie przesyłki. Grupa InPost intensywnie rozwija swoją infrastrukturę, wprowadzając nowe usługi i technologie, które mają na celu jeszcze bardziej usprawnić procesy logistyczne oraz zwiększyć wygodę klientów.