We wrześniu Sephora uruchomiła pierwszy w historii zautomatyzowany kiosk do sprzedaży kosmetyków. Stanął on na kampusie Uniwersytetu w Toronto.
Kiosk oferuje starannie wyselekcjonowany wybór najlepiej sprzedających się i najmodniejszych produktów, a także produkty “pierwszej potrzeby”.
W pełni autonomiczne rozwiązania zdobywają coraz większą popularność. Tego typu projekty dobrze wpisują się również w strategię marki, która od lat przechodzi dynamiczną transformację w kierunku omnichannel. Każdy wdrażany przez Sephore projekt czy nowość projektowane są pod kątem jej adaptacji dla obu kanałów sprzedaży i zapewnienia synergii doświadczeń dla klienta, niezależnie od tego, czy odwiedza perfumerię stacjonarną, robi zakupy online, czy w autonomicznym kiosku.
Sephora, należąca do grupy LVMH, to największa na świecie sieć perfumerii i lider prestiżowego omniretailu. Obecna na 34 rynkach, tworzy wielokanałową sieć ponad 3000 perfumerii i flagowych sklepów, a także e‐perfumerie i inne platformy digital, które serwują spersonalizowane i angażujące doświadczenia niezależnie od miejsca kontaktu.