Marka Reserved zwiększyła powierzchnię sklepu w centrum handlowym Brama Mazur w Ełku. Reserved Kids zaprezentuje się w oddzielnym salonie z dużą większą ofertą dla najmłodszych. Grupę LPP w ełckim centrum reprezentuje też marka Mohito. Wszystkie sklepy przywitały tego lata klientów w najnowszym koncepcie wnętrz.
– Sklepy Grupy LPP stanowią mocny punkt oferty kategorii mody w Bramie Mazur, którą charakteryzuje wysoki poziom produktów, gwarantowanych zarówno przez największe marki sieciowe, jak i mniejszych, ale dobrze rozpoznawalnych producentów. To centrum przyciągające sklepy, powszechnie znanych marek. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyli Rossman, Douglas czy Apart. Brama Mazur jest także miejscem dobrym dla lokalnych debiutów, czego najlepszym dowodem jest popularny wśród klientów sklep Half Price. Cieszy nas obecność Reserved, Reserved Kids i Mohito w najnowszych konceptach sprzedażowych, dzięki czemu oferta modowa polskiej marki trafi do jeszcze liczniejszej grupy Klientów – mówi Anna Polak, Head of Leasing MMG.
Nowoczesne aranżacje sklepów
Grupa LPP zwiększyła dotychczasową powierzchnię marki Reserved o blisko 400 m.kw., otwierając Reserved Kids. Teraz na prawie 1700 m.kw. proponuje zakupy dla klientów wszystkich grup wiekowych – kobiet i mężczyzn, dziewcząt i chłopców. To ubrania w stylu sportowej elegancji niemal wszystkich kategorii, zarówno mniej jak i bardziej formalne, na każdą okazję i porę roku, uzupełnione propozycją butów i akcesoriów. Sklep Mohito natomiast zajmuje powierzchnię 300 m.kw. z ofertą ubrań i akcesoriów tylko dla kobiet – sukienek, garniturów, bluzek, płaszczy, a także toreb, butów i drobnych akcesoriów.
Wszystkie trzy sklepy zyskały nowoczesne aranżacje, zgodne z najnowszym konceptem marek.
To wnętrza zaprojektowane z przewagą bieli i jasnych kolorów ziemi, uzupełnione naturalnym drewnem i czernią. Oferta marek prezentowana jest na metalowych wieszakach i regałach, usadowionych na białych, podświetlonych postumentach. Charakter całości podkreśla również oświetlenie punktowe z sufitów, jak i podświetlone elementy ścian. Wprowadzono też wielkopowierzchniowe ekrany multimedialne, promujące ofertę.
Wysoka frekwencja i obroty
– Poziom najmu w centrum handlowym Brama Mazur sięga dzisiaj 99 procent. Obiekt utrzymuje wysokie poziomy frekwencji i obrotów, co jest dowodem jego atrakcyjności zarówno dla naszych partnerów biznesowych, jak i klientów detalicznych. To miejsce bardzo dobrze rozpoznawalne przez mieszkańców regionu ze względu na mocną ofertę zakupów i usług, wyjątkową architekturę oraz mecenat nad wydarzeniami świata kultury i sportu, jak Lato z Teatrem, Festiwal bez Kurtyny, organizowany wspólnie z Miastem Ełk, czy turniej koszykówki – mówi Remigiusz Królikowski, Doradca Zarządu MMG.
Brama Mazur w Ełku jest wielofunkcyjnym centrum handlowym, zlokalizowanym w zabytkowej części miasta, w pobliżu głównego dworca kolejowego. To popularne miejsce handlu, rozrywki i spotkań mieszkańców miasta i regionu. Ofertę Bramy Mazur stanowią sklepy znanych sieci handlowych wielu kategorii, punkty usługowe, market spożywczy, wielosalowe kino, szkoła tańca, klub fitness oraz kawiarnie i restauracje. Centrum liczące 18 tysięcy m.kw. tworzą budynki z oryginalną architekturą, poddane rewitalizacji w ramach prac konserwatorskich i budowlanych. Łącznie tworzą nowoczesny park rekreacyjny o powierzchni 6 tysięcy m.kw.