W tegorocznej, XV edycji konkursu PRCH Retail Awards firmy zgłosiły łącznie aż 116 aplikacji, 41 w kategoriach biznesowo-strategicznych i 75 w kategoriach marketingowych. Obecnie trwają prace zespołów jury konkursu, które poddadzą wszystkie aplikacje wnikliwej ocenie. Laureatów najbardziej prestiżowego dla branży obiektów handlowych konkursu poznamy 14 listopada podczas uroczystej Gali PRCH Retail Awards. Patronem medialnym wydarzenia jest redakcja OmnichannelNews.pl
– Bardzo się cieszę, że w obecnej edycji wpłynęło aż 116 aplikacji konkursowych, to potwierdzenie coraz lepszej kondycji branży. Cieszy mnie również coraz szersza reprezentacja retail parków, co pokazuje, jak ewoluuje rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce. To kolejna – tym razem wyjątkowa, bo piętnasta – edycja, podczas której przyglądamy się aktualnym trendom, czerpiemy inspiracje i nagradzamy tych, którzy swoją kreatywnością i realizacjami są o krok przed innymi, wyznaczając branżowe standardy. W dotychczasowych edycjach ponad setka jurorów oceniła ponad tysiąc aplikacji, przyznając ponad 300 nagród. Kolejnych laureatów poznamy już wkrótce, podczas gali, na którą już dziś serdecznie zapraszam – mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Trwają prace jury
Aktualnie trwają prace zespołów jury, które zakończą się w połowie października. Każda ze zgłoszonych aplikacji jest oceniana według precyzyjnych kryteriów, za które przyznawane są punkty. W każdej kategorii jury może przyznać maksymalnie 1 złotą i 2 srebrne nagrody. By tak się stało, projekt musi uzyskać określoną liczbę punktów. W przypadku, gdy żadna ze złożonych aplikacji nie przekroczy wymaganego pułapu punktowego, nagrody w takiej kategorii nie zostaną przyznane. Po zakończeniu konkursu każdy aplikujący otrzyma raport ze szczegółami oceny i komentarzami jurorów.
Tegoroczna edycja konkursu obejmuje działania, które prowadzone były w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r., wyjątkiem są niektóre kategorie biznesowo-strategiczne, dla których ustalono inne ramy czasowe. Wśród 23 kategorii konkursowych znalazły się 4 nowości, to: Rekomercjalizacja roku, Komunikacja ESG roku, Działania lojalizujące klientów oraz The biggest challenge dla działań marketingowych.
Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 14. listopada 2024 r., podczas uroczystej gali PRCH Retail Awards w Fortecy Kręglickich, zabytkowym obiekcie o niepowtarzalnym klimacie, przy ul. Zakroczymskiej 12 w Warszawie.