Nowe salony outletowe, relokacje i większe powierzchnie sprzedaży znanych sieci – tak zmieniało się portfolio marek w outletach FACTORY w 2024 roku.
Do wszystkich pięciu obiektów w Polsce weszła duńska marka JACK&JONES. Po zmianach w warszawskich outletach FACTORY, salon adidas dwukrotnie zwiększył ofertę tym razem w Poznaniu. W Krakowie otwarty został największy salon outletowy sportowej marki 4F. W FACTORY Ursus w Warszawie natomiast, w outletowym kanale sprzedaży zadebiutował Robert Kupisz, czołowy polski projektant odzieży premium.
– Zmiany w portfolio marek objęły ponad 5,5 tysiąca m.kw. powierzchni, udowadniając jak ważne miejsce zajmują outlety w wielokanałowej strategii sprzedaży zarówno światowych sieci handlowych jak i lokalnych graczy na polskim rynku. To szczególnie cenne, że nasi partnerzy konsekwentnie decydują się rozwijać swój biznes w centrach zarządzanych przez NEINVER, a klienci detaliczni dostrzegają wymierne wartości z zakupów w outletach. Sieć FACTORY to wyjątkowe miejsce debiutów rynkowych i rozwoju, sukcesów sprzedażowych znanych marek oraz komfortowych, wysokiej jakości zakupów – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing Poland & Italy w NEINVER.
Mocne debiuty i największe powierzchnie
Popularna marka ubrań i akcesoriów w stylu sportowej elegancji JACK&JONES zadebiutowała najpierw w obu warszawskich centrach FACTORY, by w kolejnych miesiącach zaprosić klientów również w Poznaniu, Gliwicach i Krakowie na łącznej powierzchni blisko 1100 m.kw. Światowa marka adidas już w ubiegłym roku dwukrotnie zwiększyła ofertę outletową w FACTORY również rozpoczynając od stołecznego rynku, by w tym roku podwoić powierzchnię w FACTORY Poznań – do 875 m.kw. Wszystkie salony otwarte zostały w najnowszych konceptach marek. Adidas przekonuje, że to obecnie najlepiej rozwijający się kanał sprzedaży dla ich kolekcji.
W FACTORY Kraków otwarty został ponad dwukrotnie powiększony salon sportowej, polskiej marki 4F, liczący teraz 760 m.kw. powierzchni. To pełna oferta modeli i rozmiarów ubrań, butów oraz akcesoriów, prezentowana we flagowym, testowanym jeszcze koncepcie sprzedażowym. W FACTORY Ursus w Warszawie zadebiutował jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich projektantów mody – Robert Kupisz. Odzieżowa marka artysty prezentuje kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci na ponad 100 m.kw. w formule pop-up store.
Rozszerzone kolekcje, relokacje i nowe salony outletowe
W FACTORY Annopol do większego salonu, liczącego teraz prawie 260 m.kw., zaprasza Converse. Marka zdecydował się na rozszerzenie dotychczasowej oferty m.in. o klasyczne modele butów oraz nowy koncept wnętrz z dominującym naturalnym drewnem. W FACTORYUrsusdrzwi dla klientów outletu otworzył salon obuwniczy polskiej marki Ryłko (160 m.kw.) oraz światowy lider w produkcji bagażu – Samsonite (168 m.kw.). Po latach powróciła też polska marka formalnej odzieży męskiej – Sunset Suits (110 m.kw.). W FACTORY Poznań marka Converse opuściła multibrandowy lokal i na powierzchni blisko 200 m.kw. prezentuje własną ofertę butów, odzieży i akcesoriów. Panów zainteresowanych bardziej formalną modą męską zapraszają z kolei powiększone salony Lancerto (196 m.kw.) i Giacomo Conti (156 m.kw.). Na większe powierzchnie w FACTORY Krakówzdecydowały się marki Crocs (75 m.kw.) z szeroką gamą charakterystycznych butów marki i oryginalnych przypinek oraz Guess Accessories (182 m.kw.) z ofertą poszerzoną o bardziej ekskluzywne modele. W FACTORY Gliwice powierzchnię 680 m.kw. zajął outletowy salon Mountain Warehouse z wysokiej jakości odzieżą, obuwiem, sprzętem outdoorowym i akcesoriami – dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Oferta marki w śląskim outlecie jest bardzo rozległa. Tej jesieni do outletowych najemców na śląsku dołączy również salon z elegancką odzieżą męską Giacomo Conti.
FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć centrów outletowych w Polsce z atrakcyjną ofertą marek niemal wszystkich kategorii, w cenach stale obniżonych do 70 procent.
Twórcą i zarządcą outletów FACTORY jest NEINVER, wiodący operator, deweloper i inwestor na europejskim rynku centrów tego segmentu.