Dystrybutor marki outdoorowej Mammut otworzył kolejny salon w Warszawie. Nowy sklep jest już dziewiątym należącym do sieci w Polsce, a zarazem trzecim, który działa w nowym koncepcie.
Uni-Sport, dystrybutor szwajcarskiej marki o ponad 160-letniej historii, kontynuuje inwestycje w rozwój sieci sklepów stacjonarnych w Polsce. Od niedawna warszawscy pasjonaci outdooru, poza sklepem przy Alei Niepodległości, mają do dyspozycji drugi sklep marki. Nowy salon, który liczy 100 m kw. powierzchni, otwarto w samym centrum Warszawy, przy ulicy Nowolipki 14.
– Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami rozwijamy sieć naszych sklepów stacjonarnych. Po nowych inwestycjach, m.in. w samym sercu Poznania i przeprowadzonych modernizacjach w Krakowie, Wrocławiu i w Sosnowcu, kolejna lokalizacja w stolicy to naturalny krok w rozwoju naszej firmy. Drugi warszawski sklep był w naszych planach już od dawna, to odpowiedź na rosnące potrzeby mieszkańców Warszawy, którym chcemy zapewnić jeszcze lepszy dostęp do pełnej oferty produktów Mammuta – komentuje Ewa Gacek, wiceprezeska i dyrektorka finansowa Uni-Sport Sp. z o.o., firmy, która jest wyłącznym dystrybutorem produktów Mammut w Polsce.
Salon w nowym standardzie
W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór produktów o przeznaczeniu outdoorowym, wspinaczkowym, a także miejskim. Jest to już 9. placówka marki w Polsce, a także trzeci sklep Mammuta w kraju, który funkcjonuje w nowym koncepcie handlowym.
– Salon w Warszawie, to kolejny sklep po Poznaniu i Krakowie, który działa zgodnie z najnowszymi standardami sieci Mammut, jest spójny z jej obecną identyfikacją wizualną, a także duchem marki. Zmodernizowane wnętrza, o większym metrażu i pełne niestandardowych rozwiązań, niosą wiele udogodnień dla klientów – mówi Ewa Gacek.
Co dla klientów oznacza nowy koncept? Podobnie, jak w innych sklepach zaadaptowanych do tego modelu, na kupujących czeka większa, bardziej komfortowa przestrzeń zakupowa oraz zmiany w jej aranżacji m.in. czytelniejszy podział stref i aktywności oraz ekspozycja towaru w standardzie premium,
Na uwagę zasługuje również wystrój sali sprzedaży – nawiązujący do alpejskich tradycji marki, ale jednocześnie pełen nowoczesnych komponentów. Za nowy koncept marki odpowiada niemiecka agencja kreatywna Dan Pearlman.
9 sklepów w największych miastach Polski. Kolejne na horyzoncie
Sklep w Warszawie jest drugim w stolicy, a już 9 w Polsce salonem firmowym szwajcarskiej marki, z czego pięć działa w galeriach handlowych oraz outletach (Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Sosnowiec), a cztery na ulicach handlowych (Poznań, Katowice oraz Warszawa). Pełen asortyment dostępny jest także w sklepie online. Na tym nie koniec – przedstawiciel zapowiada kolejne otwarcia i modernizację dotychczasowych lokalizacji.