Zarządzana przez EPP Wzorcownia powitała czterech najemców debiutujących lokalnie. Ofertę jedynego centrum handlowego we Włocławku wzmocnił producent obuwia Ryłko, salon Sunset Suits, Czas na Herbatę oraz Pitbull.
Ponadto Wzorcownia przedłużyła umowy najmu z dziewięcioma firmami, w tym z H&M, New Yorker czy Wittchen. Łączny metraż objętymi najmami podpisanymi od początku roku to ponad 3700 mkw.
– Przemyślane działania leasingowe przyczyniają się do dynamicznego rozwoju Wzorcowni. Z zaangażowaniem wprowadzamy na lokalny rynek marki, które dotychczas nie były dostępne w mieście, co czyni naszą ofertę unikalną i kompleksową. Szczególnie cieszą nas nowe umowy z markami, które debiutują we Wzorcowni i Włocławku. Nie tak dawno w naszym centrum pojawił się też salon Pitbull, wzmacniając propozycję sportową. Dbamy również o długotrwałe relacje z naszymi dotychczasowymi najemcami, czego efektem jest przedłużenie kontraktów z dziewięcioma firmami – komentuje zmiany w ofercie Wzorcowni Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Klasyka i elegancja
Marka obuwnicza Ryłko, założona w latach 60. ubiegłego wieku, to dla klientów synonim klasyki, ale też nowoczesnego wzornictwa. Producent regularnie proponuje klientom nowe udogodnienia, jak np. niezwykle lekką podeszwę R.FLY czy konstrukcję buta R.FLEX, która wpływa na większą elastyczność podeszwy przy zachowaniu odpowiedniej stabilności. Nowy salon RYŁKO zlokalizowany na poziomie 0 zaoferuje klientom wysokiej jakości skórzane obuwie, torebki i akcesoria dla kobiet i mężczyzn.
Salon z odzieżą męską Sunset Suits oferuje wyjątkowe i klasyczne stylizacje dla mężczyzn. Produkty tej marki cechuje doskonałe wykonanie oraz dbałość o każdy detal. W asortymencie można znaleźć garnitury, koszule, marynarki, okrycia wierzchnie, a także dodatki i obuwie, które perfekcyjnie uzupełnią każdą stylizację.
Mocna oferta nowych marek
Oferta salonu Czas na Herbatę uwzględnia szeroki wybór herbat, w tym zielone, czarne, czerwone, a także oolong czy rooibos w wersjach klasycznych lub autorskich kompozycjach. Herbaty i kawy można zapakować w okazjonalne kartoniki, by stworzyć pachnący upominek i uzupełnić go o słodkości dostępne na miejscu. W salonie można także zakupić porcelanę, kubki, zaparzacze, a także inne niezbędne akcesoria, w tym zestawy do parzenia yerba mate i matchy.
Pitbull to marka oparta na wartościach takich jak użyteczność, trwałość i wysoka jakość materiałów. Zespół projektantów i konstruktorów nieustannie pracuje nad funkcjonalnością oraz zapewnieniem maksymalnego komfortu noszenia ubrań na co dzień. Oferta marki uwzględnia szeroki wybór produktów, w tym kurtki, bluzy, T-shirty czy akcesoria dla mężczyzn, kobiet i dzieci.
Przedłużone umowy najmu
Od początku roku centrum handlowe przedłużyło także współpracę z dziewięcioma dotychczasowymi najemcami. Klienci mogą korzystać z oferty modowej H&M, New Yorker i Reporter Young oraz propozycji galanteryjnej Wittchen czy Ochnik na powiększonej przestrzeni i w nowym koncepcie. We Wzorcowni będą też nadal działać punkty usługowe Orange, Cukiernia Sowa, Świat Książki i drogeria Way to Beauty.
Wzorcownia jest pierwszym i jedynym we Włocławku wielofunkcyjnym projektem zlokalizowanym w centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP i dworca PKS. Stanowi przykład konceptu handlowego łączącego wyrafinowaną architekturę, dobrą ofertę handlową i rozrywkową oraz śródmiejską lokalizację. Jego całkowita powierzchnia najmu wynosi 25 000 mkw., a klienci mogą korzystać z oferty około 80 sklepów i punktów usługowych, w tym klubu fitness Zdrofit oraz Multikina.