Teletorium, kluczowy gracz polskiego rynku akcesoriów GSM, nie zwalnia tempa i uzyskuje kolejne lokalizacje w centrach handlowych. W tym roku firma otworzyła już ponad 20 sklepów. Obecnie sieć franczyzowa z Wrocławia liczy 210 salonów oraz wysp w galeriach na terenie całej Polski. – Nieustanna ekspansja stanowi dowód na słuszność zasad, które kierują naszymi działaniami – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Teletorium.
Jednym z kluczowych elementów skuteczności Teletorium jest model biznesowy, w którym franczyzodawca pełni rolę bezpośredniego najemcy lokalu. Taki sposób działania zwiększa poczucie bezpieczeństwa wynajmujących – wiedzą oni, że najemca jest wypłacalny i rzetelny. W ciągu niemal 20 lat działalności Teletorium stało się zaufanym partnerem biznesowym, co przekłada się trwałe współprace.
Na celowniku duże i małe miasta
Punkty Teletorium znajdują się nie tylko w topowych galeriach handlowych w największych miastach Polski, takich jak Złote Tarasy w Warszawie, Magnolia we Wrocławiu, Galeria Bałtycka w Gdańsku czy Silesia City Center w Katowicach. Wyspy i salony sieci są także w centrach handlowych w mniejszych miejscowościach jak Jędrzejów, Kołobrzeg, Oświęcim, Głogów, czy Tomaszów Lubelski.
– Ciągle otwieramy się na nowe, lokalne rynki, nie skupiamy się wyłącznie na aglomeracjach. Jesteśmy również w miastach liczących kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców, jak Mińsk Mazowiecki czy Sieradz, a nawet w kilku- i kilkunastotysięcznych miejscowościach, jak Namysłów i Podkowa Leśna. Takich punktów mamy naprawdę wiele, tworzymy je z myślą o dostępności naszych towarów i usług dla klienta, niezależnie od jego miejsca zamieszkania – wskazuje Piotr Andrzejewski.
Nowe sklepy i odpowiedzialny biznes
Tylko tym roku Teletorium otworzyło 21 nowych sklepów. Punkty pojawiły się m.in. w Rivierze Gdynia, Galerii Katowickiej, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, a także w bardziej osiedlowych obiektach jak Galeria Rondo Wiatraczna w Warszawie czy Galeria Fordon w Bydgoszczy. Jednocześnie sieć zaistniała w kolejnych mniejszych miejscowościach, m.in. w Jędrzejowie, Ostrowie Wielkopolskim i w jedynym otwieranym w tym roku nowym, tradycyjnym centrum handlowym, Galerii Starówka w Lesznie. Ponadto Teletorium utworzyło punkt na Dworcu Głównym PKP w Poznaniu. To kolejny tego typu sklep, wcześniej otwarto wyspę na dworcu we Wrocławiu.
Działając od niemal 20 lat, Teletorium wpisuje się w najnowsze trendy, a obecnie, w ramach polityki zrównoważonego rozwoju, stawia na ekologiczne rozwiązania. W swoich punktach stosuje oszczędne oświetlenie LED i oferuje akcesoria wyprodukowane z materiałów organicznych. Klienci mogą nie tylko nabywać nowe sprzęty, ale również używane telefony. Ponadto dostępne są usługi serwisowe, a nawet możliwość odkupowania używanych urządzeń od konsumenta.
Na ścieżce rozwoju
Teletorium nieustannie zwiększa katalog i dostępność swoich usług oraz poszerza sieć dystrybucji. Dzięki temu mieszkańcy mniejszych miejscowości nie muszą podróżować do dużych miast, aby kupić potrzebny sprzęt czy skorzystać z serwisu.
– Nasza sieć składa się z młodych, dynamicznych osób, które doskonale dopasowują ofertę do potrzeb lokalnych klientów. Z Teletorium związanych jest ok. 700 osób, co odzwierciedla skalę działalności. Dzięki strategii opartej na zaufaniu i wsparciu dla partnerów biznesowych, wynajmujący powierzchnie handlowe mogą mieć pewność, że współpraca z Teletorium zapewnia stabilność i rzetelność w długofalowej perspektywie – mówi Piotr Andrzejewski i dodaje, że w najbliższych planach są otwarcia nowych punktów w Poznaniu i Sandomierzu. Ma się to wpisywać się w strategię sieci, która zakłada zarówno ekspansję w mniejszych miejscowościach, ale także wzmocnienie obecności w dużych ośrodkach miejskich.