Do tej pory Primark uruchomił usługę click&collect w 57 sklepach w Wielkiej Brytanii. Przed świętami Bożego Narodzenia usługa zostanie wprowadzona w kolejnych 54 salonach. Oznacza to, że już ponad połowa sklepów tego detalisty na Wyspach będzie oferowała tę formę odbioru zakupów.
Co więcej, po raz pierwszy rozszerzony został również asortyment dostępny w tej formie zakupów. Chodzi o odzież męską oraz artykuły do domu. Wcześniej w ten sposób można było kupić tylko produkty dla dzieci oraz odzież damską.
– Wiemy, że nasi klienci doceniają wygodę tego rozwiązania. Dodatkowo rozszerzamy ofertę dostępną w usłudze click&collect o kolejne segmenty produktów, które są zazwyczaj dostępne tylko w naszych największych sklepach stacjonarnych. Usługa click&collect w kolejnych sklepach zostanie wprowadzona jeszcze przed świątecznym szczytem zakupowym – komentuje Kari Rodgers, UK Retail Director w sieci Primark.
Primar: rozwój sieci i usługi click&collect
Docelowo usługa zostanie wprowadzona we wszystkich sklepach w Wielkiej Brytanii do końca 2025 r. Niewykluczone, że usługa będzie wdrażana także w sklepach Primark na innych rynkach.
Już obecnie klienci mogą przeglądać pełną gamę produktów na stronie internetowej Primark i sprawdzać dostępność ulubionych produktów przed udaniem się do lokalnego sklepu.
Obecnie Primark prowadzi sprzedaż w ponad 400 sklepach w 16 krajach w Europie i w USA. Do końca 2026 sieć ma liczyć 530 sklepów. To jednak nie koniec planów ekspansji brytyjskiej spółki.