Nayax Ltd oraz Adyen ogłosiły długoterminowe partnerstwo strategiczne, które ma na celu wdrożenie technologii płatności bezgotówkowych dla firm z branży ładowania pojazdów elektrycznych (EV) oraz zautomatyzowanych usług samoobsługowych.
Dzięki tej współpracy Adyen dołącza do sieci agentów rozliczeniowych płatności Nayax. Pozwoli to Nayax rozszerzyć działalność na nowe regiony, takie jak Ameryka Łacińska i region Azji i Pacyfiku, a jednocześnie znacząco obniżyć koszty operacyjne związane z bieżącą działalnością, jako dostawcy usług płatniczych.
Rozwiązania omnichannel
Głównym elementem partnerstwa Nayax i Adyen będzie pierwsze na świecie rozwiązanie omnichannel dla dostawców usług płatniczych, stworzone specjalnie z myślą o operatorach stacji ładowania pojazdów elektrycznych (CPO). To rozwiązanie płatnicze dla pojazdów elektrycznych (które będzie wkrótce uruchomione) zostanie zintegrowane za pomocą mobilnego zestawu SDK do obsługi płatności.
Umożliwi płynną integrację zarówno płatności kartowych, jak i internetowych, rozwiązując istotne problemy operacyjne właścicieli stacji ładowania, którzy borykają się z rozliczaniem płatności między wieloma dostawcami. Obecnie Nayax dostarcza urządzenia i oprogramowanie do przetwarzania płatności dla wielu największych CPO na całym świecie.
Globalna oferta
– Partnerstwo z Adyen, jedną z najbardziej innowacyjnych firm z branży technologii finansowych na świecie, zapewnia Nayax długoterminowego partnera strategicznego, który może wspierać szybki międzynarodowy rozwój naszej działalności – komentuje Aaron Greenberg, Chief Strategy Officer, Dyrektor ds. strategii w Nayax. – Wierzymy, że nasza ekspansja e-commerce, która rozpocznie się od ładowania pojazdów elektrycznych i rozszerzy na inne sektory, będzie znaczącym katalizatorem wzrostu naszej firmy.
– Adyen z entuzjazmem nawiązuje współpracę z Nayax, aby wspierać dalszy rozwój oferty w szybko rosnącej branży ładowania pojazdów elektrycznych i zautomatyzowanych usług samoobsługowych – podkreśla Roelant Prins, CCO w Adyen. – Pomoc Nayax w budowaniu globalnej oferty technologii finansowych będzie istotnym czynnikiem przyspieszającym rozwój firmy, a także pozwoli pogłębić naszą obecność w branżach, w których Nayax odnosi sukcesy, dając nam dostęp do imponującej bazy ponad 85 000 klientów.