Lidl Polska jest firmą społecznie odpowiedzianą, działającą na co dzień w oparciu o strategią CSR. W odpowiedzi na krytyczną sytuację powodziową na południu Polski, zorganizowaliśmy pomoc dla mieszkańców terenów dotkniętych kataklizmem – pisze w oświadczeniu Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR Lidl Polska.
Stanowisko Lidl Polska ws. sytuacji powodziowej
Do Jeleniej Góry, Głuchołaz oraz gminy Kłodzko wysłaliśmy już tiry z paletami żywności, wody pitnej oraz środkami higienicznymi. Wśród przekazywanych artykułów znalazły się m.in. woda, pieczywo, konserwy, kabanosy, kasza, ryż, makarony oraz słodycze dla dzieci. Dodatkowo wsparliśmy Straż Pożarną w Prudniku i Legnicy.
W najbliższych dniach w sklepach naszej sieci na terenie całego kraju uruchomimy zbiórkę artykułów spożywczych, wody oraz środków higienicznych, które następnie trafią do powodzian.
Zapewniamy również, że nieustannie pozostajemy w kontakcie z centrami kryzysowymi oraz lokalnymi włodarzami, aby monitorować rozwój sytuacji w regionie.
Serdecznie dziękujemy naszym pracowniczkom i pracownikom za ich ponadprzeciętne zaangażowanie i wzorową postawę – to właśnie dzięki nim nasze sklepy pozostają otwarte i możemy w tym trudnym czasie realizować naszą podstawową misję, jaką jest zapewnianie klientom żywności oraz pozostałych produktów pierwszej potrzeby w niskich cenach.
Na chwilę obecną zostaliśmy zmuszeni do zamknięcia dwóch sklepów naszej sieci: w Jeleniej Górze oraz Nysie. Pozostałe placówki w regionie pracują normalnie.