W odpowiedzi na zmieniające się trendy rynkowe, jubiler Schubert aktywnie rozwija swoją obecność w e-commerce, oferując klientom unikatowe doświadczenia zakupowe online.
Współpraca z e-Izbą jest naturalnym krokiem w dalszym rozwoju firmy, która z dumą łączy tradycję z nowoczesnością, dostarczając wyjątkowej jakości produkty zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w świecie cyfrowym.
Dostrojenie oczekiwań
Marka Schubert przyciąga uwagę klientów wyjątkową biżuterią, która łączy nowoczesny design z ponadczasową elegancją, idealnie oddając charakter współczesnej, aktywnej kobiety. Handel internetowy otwiera przed marką nowe możliwości, pozwalając na skuteczne dotarcie do wrażliwości i aspiracji klientek, które szukają w biżuterii nie tylko ozdoby, ale także wyrazu swojego stylu życia.
Profesjonalizm, szybkość działania, kreowanie trendów oraz nienaganna estetyka to fundamenty e-commerce, które są doskonale rozpoznawane i wspierane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
– Możliwość dołączenia do e-Izby to dla nas wielki zaszczyt i wyróżnienie. Poprzez współpracę z innowacyjnymi oraz ambitnymi firmami, będziemy mogli rozwijać również nasze możliwości związane z obszarem digital – mówi Joanna Lasocka, Leader e-commerce w Schubert. – Niezmiernie cieszy nas fakt, że przez łączenie sił, idei i doświadczeń, możemy wspólnie wspierać transformację cyfrową w naszym kraju, tworząc lepszą przyszłość e-biznesu.
Firma Schubert z dumą patrzy w przyszłość, wierząc, że współpraca z Izbą Gospodarki Elektronicznej przyczyni się do dalszego rozwoju i umocnienia jej pozycji lidera na rynku jubilerskim, zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Długa historia marki
Jubiler Schubert, firma o bogatej tradycji wywodzącej się z XIX-wiecznego Wiednia, od lat cieszy się uznaniem na rynku jubilerskim. Znana z artystycznych wyrobów z polskiego bursztynu i srebra, firma stała się prawdziwym ambasadorem polskiej sztuki jubilerskiej na arenie międzynarodowej. Działając również w okresie ożywienia gospodarczego lat 90-tych Schubert zbudował silną pozycję rynkową – jej wyrazem jest nie tylko rozbudowana sieć salonów stacjonarnych, ale także długoletnie partnerstwo z Konkursem Miss Polski, które trwało ponad 15 lat.
Wzmacniając możliwości rozwojowe
Dla firm MŚP jest niezwykle istotne, aby poza sprzedażą stacjonarną aktywnie rozwijać e-commerce, oferując całemu spektrum klientek i klientów nowoczesne doświadczenia zakupowe. Ważna przy tym jest dbałość o jakość tych doświadczeń i ich zasięg.
– Podobnie jak w branży jubilerskiej liczy się każdy detal, najwyższa jakość materiałów i wykonania, tak w świecie handlu opartego na nowoczesnych technologiach o sukcesie decyduje precyzja działania i systemy wyczulone na każde zachowanie kupujących – swoimi spostrzeżeniami dzieli się Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. I dodaje – Organizacja, którą kieruję ma nieograniczone zasoby eksperckiej wiedzy, narzędzi performance marketingu, omnichannel, logistyki, płatności i sprzedaży zagranicznej. Nowa firma w naszym gronie pomnaża więc swój potencjał o to, co wypracowaliśmy do tej pory. Są to walory o wartości – można śmiało powiedzieć – wiecznej.