Po niedawnym nawiązaniu współpracy z Pyszne.pl, teraz firma zdecydowała się na testy dostawy z Glovo.
– Wyniki sprzedaży jasno pokazują, że q-commerce to ogromny potencjał dotarcia do nowych grup odbiorców. Ten kanał jest koniecznością w dzisiejszym biznesie. Dlatego już teraz prowadzimy rozmowy z kolejnymi platformami, aby zwiększyć dostępność naszych produktów i dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów – uważa Michał Sowa, Członek zarządu w Cukiernia Sowa. – Klient oczekuje wygody i szybkości – naszym zadaniem jest mu to zapewnić. Widzę, że dostawy ekspresowe to przyszłość handlu, dlatego w Cukierni Sowa stale inwestujemy w rozwój tego segmentu. Nie chodzi tylko o dostawę produktów, ale o budowanie nowoczesnej infrastruktury, która sprosta wymaganiom współczesnego rynku – dodaje.
Dynamiczny rozwój Cukierni Sowa
Cukiernia Sowa to rodzinne przedsiębiorstwo, którego tradycja sięga 1946 roku. Jej historia rozpoczęła się w Bydgoszczy od pieczywa, ale dość szybko w ofercie pojawiły się także słodkie wyroby, które stały się wizytówką zakładu.
Z czasem zostały docenione nie tylko przez bydgoszczan, ale też mieszkańców całej Polski. Obecnie Cukiernia Sowa to 165 lokali, w tym 45 punktów własnych i pozostałe prowadzone przez franczyzobiorców.