Wojas, właściciel marek obuwniczych Wojas i Bartek, miał w sierpniu 2024 roku 31,96 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza spadek rok do roku o 12,1 proc. Łącznie w okresie styczeń-sierpień 2024 roku grupa odnotowała 236,3 mln zł przychodów, co oznacza spadek rdr o 5,4 proc. – podała spółka w komunikacie
Jak podano, skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w sierpniu 2024 roku wyniosły 19,4 mln zł i były niższe o 1,5 proc. od przychodów osiągniętych w sierpniu 2023 roku.
Na plusie w detalu i minusie w hurcie
Narastająco, w okresie styczeń – sierpień 2024 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 164,5 mln zł i były wyższe o 6,3 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży hurtowej w sierpniu 2024 roku wyniosły 12,5 mln zł i były niższe o 24,7 proc. od przychodów osiągniętych w sierpniu 2023 roku.
Narastająco, w okresie styczeń – sierpień 2024 skonsolidowane przychody ze sprzedaży hurtowej wyniosły 71,78 mln zł i były niższe o 24,4 proc. od przychodów osiągniętych rok wcześniej.
Wojas S.A. to jeden z największych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem.