Prawie 320 mkw. – taką powierzchnię ma pierwszy otwarty po latach nieobecności i jedyny w Polsce stacjonarny sklep GAP. Marka na miejsce powrotu nad Wisłę wybrała centrum Designer Outlet Warszawa, gdzie powstał duży salon outletowy z szerokim asortymentem odzieży i dodatków sygnowanych znanym logo.
To prawdziwy hit sezonu, na który czekaliśmy bez mała 10 lat. GAP powrócił do Polski ze sklepem w centrum handlowym. Ogromny salon firmowy już zaprasza pierwszych klientów na zakupy w największym outlecie z modą premium w kraju. W Designer Outlet Warszawa miłośnicy marki mogą wybierać pośród szerokiej oferty – od noworodków po nastolatków i dorosłych dla kobiet, mężczyzn.
Dopasowany mix najemców
– Uzupełnienie naszej oferty o tak znaną i lubianą markę jest kolejnym krokiem ku rozwojowi doskonałego tenant mixu, odpowiadającemu wymagającym i coraz młodszym klientom. Jednocześnie to kolejny głośny rynkowy debiut, który miał miejsce właśnie w naszym centrum. Cieszymy się, że wśród wielu znanych marek tu obecnych, możemy zaoferować niewątpliwą ikonę amerykańskiej popkultury. To z pewnością będzie długa i owocna współpraca – komentuje Katarzyna Ciemińska Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Salon outletowy w Designer Outlet Warszawa będzie trzecim, jaki marka posiada w Europie Środkowej. Ponad to, w regionie GAP prowadzi jedynie 4 salony regularne, w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Amerykańska marka w Polsce
GAP jest znaną na każdej szerokości geograficznej rdzennie amerykańską marką odzieżową, która łącząc pokolenia szybko wyrosła na rozpoznawalną, silną ikonę popkultury. To w właśnie w charakterystycznych bluzach z wielkim logo chętnie pokazują się współcześni idole: gwiazdy Hollywood, sportu, czy topowi muzycy na całym świecie. Wszystko dzięki jasnej wizji i misji GAP, które idealnie wpasowują się w potrzeby swoich odbiorców na przełomie dziesięcioleci.
Od powstania w kolorowych latach 60. (1969 r.) marka uosabia to, co najbardziej amerykańskie – nowoczesny, pogodny optymizm, a jej styl jest uwielbiany na całym świecie za to, że przekracza pokolenia i epoki, oferując ponadczasowe i wszechstronne produkty. Neutralne barwy, wysokiej jakości tkaniny, które pozyskiwane są z naturalnych włókien, klasyczne, ale zawsze trendy kroje – to wszystko sprawiło, że markę pokochały miliony. Styl GAP określany jest jako „nowojorski” czy „amerykański” – powszechnie kojarzony z minimalizmem o sportowym akcencie, wskazuje na komfortowy i zdrowy styl życia dla wszystkich i w każdym wieku.
Stąd wzięła się też nazwa „Gap”. Twórcy marki – Donald i Doris Fisher – chcieli wypełnić lukę międzypokoleniową, chcieli być brakującym ogniwem między tym, co w latach 60. i 70. oferował przemysł detaliczny, a tym, czego klienci naprawdę oczekiwali od sklepu odzieżowego. Z pewnością im się to udało.
Miłośnicy marki rosną wraz z nią i w każdym wieku znajdują tu kolekcje dla siebie. A propagowane przez GAP optymistyczne poczucie amerykańskiego stylu, do dziś łączy jednostki, pokolenia i kultury. Teraz ponownie także w Polsce.