Nowy market sieci Kaufland został otwarty w czwartek 5 września w pasażu przy ul. Górczewskiej 218.
Kaufland przykłada dużą wagę do tego, aby klienci znaleźli w sklepach wszystko, czego potrzebują, a same zakupy były łatwe i przyjemne. W związku z tym w nowym markecie sieci w Pasażu Górczewska wdrożono wiele nowoczesnych rozwiązań, które wspierają klientów.
Udogodnienia dla klientów
Od chwili otwarcia w sklepie jest dostępna usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów i płatność za nie przy kasach samoobsługowych, których w nowym sklepie jest aż 14.
– Naszą misją jest oferowanie klientom szerokiego wyboru artykułów wysokiej jakości i w atrakcyjnej cenie, a także ułatwianie codziennych zakupów. Dlatego nowy Kaufland w Pasażu Górczewska na Bemowie wyposażyliśmy w szereg nowoczesnych udogodnień, w tym w usługę K-Scan, rozwiązanie wysoko cenione przez klientów naszej sieci. Dobrze przemyślane i estetyczne oznakowanie alejek towarowych pozwala klientom bez trudu odnaleźć wszystkie produkty, których potrzebują. Wszystko po to, by zaoferować przyjemne, komfortowe warunki robienia zakupów w atrakcyjnych cenach – po sąsiedzku! – mówi Aleksandra Gos-Portka, Dyrektor Sprzedaży w Kaufland Polska.
Zakupy po sąsiedzku
Kolejnym udogodnieniem są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Kaufland Card i sprawdzić cenę produktów. Kaufland jest siecią dbającą o zrównoważony rozwój i w swojej codziennej praktyce realizuje idee gospodarki o obiegu zamkniętym, dlatego w sklepie przy ul. Górczewskiej klienci mogą zwracać kaucjonowane butelki szklane oraz w butelkomacie. Urządzenie generuje bon o wartości kaucji – do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.
– Cieszymy się z faktu, że wśród grona najemców Pasażu Górczewska pojawia tak znana i rozpoznawalna marka, jaką jest Kaufland. Szeroka oferta marketu z pewnością sprawi, że jeszcze więcej klientów wybierze Pasaż Górczewska na miejsce swoich codziennych zakupów. Kaufland stawia na lokalną społeczność, co doskonale wpisuje się również w naszą strategię „zakupów po sąsiedzku” – dodaje Adam Jakubowski, Operations Director ze spółki BNP Paribas Real Estate Poland, która zarządza obiektem i jest również odpowiedzialna za wynajem oraz działania marketingowe.