Centrum Taniej Odzieży (CTO), jedna z wiodących sieci sklepów odzieżowych w Polsce, z dumą ogłasza otwarcie swojego pierwszego sklepu w Rumi. Nowo otwarty punkt sprzedaży, zlokalizowany w Galerii Rumia, oferuje aż 900 m² przestrzeni handlowej, wypełnionej szerokim asortymentem modnej odzieży w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
CTO, które posiada już ponad 50 sklepów w całej Polsce, kontynuuje swoją ekspansję, odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów modą cyrkularną. Według raportu ThredUp z 2023 roku, globalny rynek odzieży używanej rośnie obecnie około trzy razy szybciej niż tradycyjny sektor odzieżowy, a do 2027 roku jego wartość ma osiągnąć nawet 350 miliardów dolarów. Ten dynamiczny wzrost jest napędzany przede wszystkim przez zmieniające się preferencje konsumentów, zwłaszcza wśród Millenialsów i Pokolenia Z, z których 70% deklaruje, że wybiera odzież z drugiej ręki z uwagi na wartości zrównoważonego rozwoju.
Moda cyrkularna zyskuje na znaczeniu
– Cieszymy się, że nasz pierwszy sklep w Rumi właśnie otworzył swoje drzwi dla lokalnej społeczności. Naszymi klientami są osoby, które nie tylko szukają modnych ubrań w przystępnych cenach, ale także wyznają wartości zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej konsumpcji. Wierzymy, że nasze zaangażowanie w jakość, różnorodność oraz politykę ESG znajdzie tu wielu entuzjastów – Andrzej Kowalczyk, prezes sieci CTO.
Prognozy wskazują, że do 2030 roku moda cyrkularna może stanowić nawet 20% całego rynku odzieżowego, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się segmentów branży.