W ostatnim czasie w Westfield Mokotów pojawiły się kolejne marki takie jak TAG Heuer czy Boggi Milano, a już wkrótce zobaczymy tu również salon COS oraz flagowy koncept H&M, poszerzony o ofertę Home – jeden z 8 takich salonów jakie w tym roku otworzą się na całym świecie.
– W centrum naszych działań od zawsze stawiamy klienta i jego potrzeby. Klienci Westfield Mokotów doskonale wiedzą czego chcą, a my na przestrzeni lat przyzwyczailiśmy ich do tego, że wiemy, jak odpowiedzieć na ich oczekiwania. To właśnie w naszym centrum znajdą najlepsze, flagowe koncepty, czy to marek premium czy mass market. Klienci wiedzą też, że w Westfield Mokotów dostępne są brandy, których nie ma w innych centrach, nie tylko w Warszawie, ale i w całej Polsce. Dzięki takiemu podejściu z jednej strony wyróżniamy się na tle konkurencji, a z drugiej budujemy lojalność wśród klientów – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.
Westfield Mokotów wzmacnia ofertę
Tylko w ostatnim czasie w Westfield Mokotów pojawiły się dwie nowe, uznane marki – Boggi Milano i TAG Heuer. Boggi Milano to marka, która od lat wyznacza trendy w modzie męskiej. To tu klienci mogą znaleźć ubrania wykonane z najwyższej jakości tkanin, uszyte zgodnie z oryginalnym wzornictwem. Szukając nietuzinkowych dodatków, które doskonale uzupełnią każdą stylizację, warto odwiedzić też autoryzowany sklep monobrandowy TAG Heuer, który oferuje miłośnikom zegarków niepowtarzalną okazję do zanurzenia się w świecie szwajcarskiej precyzji i ponadczasowego designu.
Dbałość o marki i ich rozwój to jeden z kluczowych elementów strategii leasingowej Westfield Mokotów. Działania centrum mają na celu budowanie długoletnich, opartych na zaufaniu relacji z partnerami oraz tworzenie warunków, które pozytywnie wpływają na performance marek. Przykładowo już wkrótce swoją ofertę rozszerzy H&M Group. Po przeniesieniu &Other Stories do nowej lokalizacji na poziomie 0, w piątek 30 sierpnia otworzy się długo wyczekiwany przez klientów salon COS. Także dobrze znany wszystkim salon H&M przechodzi właśnie metamorfozę, by otworzyć się w zupełniej nowej, większej odsłonie, poszerzonej o ofertę H&M Home. Będzie to jeden z ośmiu takich salonów na całym świecie, otwartych w 2024 roku.