Lagardère Travel Retail w Polsce otworzył nowy autorski koncept handlowy na Lotnisku Chopina w Warszawie. Bistro Okienko to miejsce, które przenosi podróżnych do czasów, gdy popularne okienka z zapiekankami i kiełbaskami były symbolem ulicznej gastronomii. Format zaprojektowany w formie wyspy handlowej wpisuje się w strategię rozwoju spółki, która stawia na innowacyjne i elastyczne podejście do zagospodarowania przestrzeni handlowej. Spółka zapowiada kolejne otwarcia lokali w kompaktowym formacie.
Lotnisko Chopina w Warszawie wzbogaciło się o nowy punkt gastronomiczny – Bistro Okienko. To autorski projekt Lagardère Travel Retail w Polsce, który czerpie inspirację z ulicznych tradycji kulinarnych, nawiązując do dawnych okienek serwujących zapiekanki i bułki z kiełbaskami. Lokal łączy wspomnienia z przeszłości z nowoczesnymi rozwiązaniami, zarówno pod względem designu, jak i oferty gastronomicznej. Proste, klasyczne dania, takie jak zapiekanki i hot-dogi, pojawiają się w zupełnie nowych wydaniach, w towarzystwie ciekawych, najwyższej jakości dodatków, łącząc kulinarne sentymenty z nowoczesnym podejściem do street foodu.
Tradycja w nowej formie
Lokal, dzięki swojej kompaktowej formie wyspy handlowej, łączy szybką obsługę z wysoką jakością jedzenia, doskonale wpisując się w oczekiwania współczesnych podróżnych. Dostępny jest dla wszystkich pasażerów strefy Non Schengen.
– Bistro Okienko to nowoczesna interpretacja tradycyjnych smaków. Koncept przywołuje wspomnienia z dzieciństwa i na nowo wprowadza tradycję do współczesnych realiów. Lokal doskonale odpowiada na potrzeby podróżnych, łącząc autentyczne kulinarne doznania z wygodą i szybkim dostępem. Jesteśmy pewni, że dzięki wyjątkowemu charakterowi, wysokiej jakości oferowanych dań oraz strategicznemu położeniu, Bistro Okienko szybko stanie się istotnym punktem na mapie handlowej Lotniska Chopina – podkreśla Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Wyspy handlowe ważnym elementem rozwoju spółki
Bistro Okienko to nie pierwsza wyspa, która pojawiła się na warszawskim lotnisku za sprawą Lagardère Travel Retail. Inwestycja w ten nowoczesny koncept handlowy jest częścią szeroko zakrojonego planu rozwoju spółki na lotnisku w stolicy. W tej formie na przełomie ostatnich tygodni pojawiły się już dwa lokale kawiarnianej marki z portfolio spółki – So Coffee. W nadchodzących tygodniach zaprezentowane zostaną dwa kolejne zupełnie nowe koncepty gastronomiczne. Wyspy zostaną zlokalizowane w pobliżu różnych gete’ów, dzięki czemu stworzą dogodny dostęp dla wszystkich pasażerów. Nowe formaty poszerzą portfolio retailera zarządzającego ponad 40 markami, w tym m.in. Costa Coffee, Aelia Duty Free Relay, Inmedio czy 1Minute Smacznego!, obecnymi na lotniskach, ale także innych punktach komunikacyjnych, centrach handlowych, szpitalach czy ulicach miast.
– Wyspy handlowe to nowoczesna forma przestrzeni handlowej zyskująca popularność w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak centra handlowe, lotniska czy dworce. Format ten wzbogaca tradycyjną ofertę, przynosząc korzyści zarówno klientom, którzy zyskują szybką obsługę i wygodę zakupów, jak i operatorom, maksymalizując wykorzystanie przestrzeni handlowej obiektu. Kompaktowe rozmiary i prostota formatu wysp umożliwiają elastyczne dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb rynku oraz testowanie nowych produktów i usług. Jesteśmy przekonani, że ten format zapewni efektywne dotarcie do klientów i zamierzamy w pełni wykorzystać jego potencjał – dodaje Sinkiewicz.